Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Srovnání cen Irena Carpentier - Reifová: Analýza obsahu mediálních sdělení

Knihy

Irena Carpentier - Reifová: Analýza obsahu mediálních sdělení

Hodnocení: 1x
  • 4

Analýza obsahu mediálních sdělení - Irena Carpentier - Reifová. První část publikace tvoří tři texty sociologů z univerzity v Erlangenu-Norimberku, vypracované v rámci společného projektu s katedrou masové komunikace IKSŽ a Centrem mediálních studií FSV UK. Uvádějí čtenáře do problematiky vztahu médií a veřejné ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 0

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Irena Carpentier - Reifová: Analýza obsahu mediálních sdělení koupíte i tady

Specifikace Irena Carpentier - Reifová: Analýza obsahu mediálních sdělení

Kategorie Knihy
Nejnižší cena 146 Kč

První část publikace tvoří tři texty sociologů z univerzity v Erlangenu-Norimberku, vypracované v rámci společného projektu s katedrou masové komunikace IKSŽ a Centrem mediálních studií FSV UK. Uvádějí čtenáře do problematiky vztahu médií a veřejné sféry, ukazují způsoby kvantitativního rozboru masově mediovaných sdělení a vyhodnocování zpravodajství. Druhá část knihy přináší konkrétní výsledky projektu, který se zabýval zobrazováním tzv. vánoční krize v České televizi na přelomu let 2000 a 2001 ve zpravodajství » ... a dál?

Produkt Irena Carpentier - Reifová: Analýza obsahu mediálních sdělení

Irena Carpentier - Reifová: Analýza obsahu mediálních sdělení - parametry

Název produktu: Irena Carpentier - Reifová: Analýza obsahu mediálních sdělení
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 146 Kč
Maximální cena: 195 Kč
Ušetríte až: 49 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Analýza obsahu mediálních sdělení - Irena Carpentier - Reifová. První část publikace tvoří tři texty sociologů z univerzity v Erlangenu-Norimberku, vypracované v rámci společného projektu s katedrou masové komunikace IKSŽ a Centrem mediálních studií FSV UK. Uvádějí čtenáře do problematiky vztahu médií a veřejné sféry, ukazují způsoby kvantitativního rozboru masově mediovaných sdělení a vyhodnocování zpravodajství. Druhá část knihy přináší konkrétní výsledky projektu, který se zabýval zobrazováním tzv. vánoční krize v České televizi na přelomu let 2000 a 2001 ve zpravodajství Českého rozhlasu. Analýza obsahu mediálních sdělení - Irena Carpentier - Reifová od nakladatelství Karolinum v kategorii za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz Druhé, přepracované vydání knihy poskytující úvod do problematiky politické komunikace a obsahové analýzy masově mediovaných...


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.