Hugo Boss No 6 50 ml
Hugo Boss No 6 50 ml

TOP 4 1. Nejprodávanější
Hugo Boss No 6 50 ml

od 289 Kč
Kosmetická řada: No.6 Objem nádobky (ml): 50 Hlava parfému: jablko, citrusy Srdce parfému: pelargónie, skořice, hřebíček Základ parfému: santal, vetiver, cedr, olivové dřevo, ambrové tóny, pižmové tóny Vůně (určeno pro pohlaví): M Hlava: jablko, citrusy, švestka, bergamot, citron Srdce: pelargónie, skořice, hřebíček, růžový karafiát Základ: santalové dřevo, vetiver, cedrové dřevo, olivové dřevo, vanilka Objem: 50 ml Vůně (určeno pro pohlaví): M…
Notino.cz
Za dopravu 69 Kč Skladem
689 Kč
Za dopravu 69 Kč Skladem
689 Kč Do obchodu

Doporučujeme

Řadit dle

Jak vybíráme doporučené nabídky

Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Hugo Boss No 6 50 ml
Výrobce: HUGO BOSS
Minimální cena: 289 Kč
Maximální cena: 2 420 Kč
Ušetříte až: 2 131 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Kosmetická řada: No.6 Objem nádobky (ml): 50 Hlava parfému: jablko, citrusy Srdce parfému: pelargónie, skořice, hřebíček Základ parfému: santal, vetiver, cedr, olivové dřevo, ambrové tóny, pižmové tóny Vůně (určeno pro pohlaví): M Hlava: jablko, citrusy, švestka, bergamot, citron Srdce: pelargónie, skořice, hřebíček, růžový karafiát Základ: santalové dřevo, vetiver, cedrové dřevo, olivové dřevo, vanilka Objem: 50 ml Vůně (určeno pro pohlaví): M No. 6 - klidný, sebejistý, moderní. Hugo Boss vytvořil vůni pro muže 21. století. Boss No. 6 je moderní, své cíle dosahuje s lehkostí a přitom je napumpovaný energií. Jedná se o výjímečnou vůni, citrusově-kořeněnou, jež uchvátí každou opravdovou dámu. Věřte, každá se za vámi otočí! Rozměry výrobku: Hmotnost (kg): Výška (cm): Šířka (cm): Hloubka (cm): Rozměry balení: Hmotnost (kg): 0.400 Výška (cm): 15.00 Šířka (cm): 5.00 Hloubka (cm): 7.00 EAN: 737052351018 Hugo Boss Botlled No.6 je parfém vhodný pro muže 21. století, pulzující nezměrnou energií. Pro ty, kteří zdolávají překážky hravě, s nadhledem a úsměvem. Staňte se i vy úspěšným mužem nové éry – cílevědomým, zdravě sebevědomým a neodolatelně přitažlivým. Výrazně mužná vůně Hugo Boss Bottled No 6 definuje novým a zcela originálním způsobem úspěch. Vyzařuje sebevědomí a zdůrazňuje smyslně emocionální stránku mužského charakteru. Jedinečná kombinace ovocných složek ze švestky, jablka a svěžích citrusů doplněná o zemitost a nepřehlédnutelný sexappeal exotické vanilky, vzácných dřevin a skořice nenechá vaše okolí na pochybách, kým doopravdy jste. Olivové dřevo ve spojení s vetiverem a cedrem jsou už jen výraznou tečkou na závěr. Hugo Boss No 6 vyzařuje zdravé sebevědomí a jemně zdůrazňuje smyslně emocionální stránku mužského charakteru. Ukažte světu, že jste odvážný, silný a moderní Boss! Úspěšný muž nové éry - cílevědomý, úspěšný se zdravou dávkou sebedůvěry. Úspěšný muž nové éry - cílevědomý, úspěšný se zdravou dávkou sebedůvěry. Výrazná mužná vůně definuje novým způsobem úspěch. Vyzařuje sebevědomí a zdůrazňuje smyslně emocionální stránku mužského charakteru. Hlava: citrusové plody, jablko, sladká skořice, bergamot Srdce: geranium, hřebíček, mech Základ: cedrové dřevo, santalové dřevo, vetiver, olivové dřevo Ovocně - svěží vůně uvedena na trh v roce 1998 sebevědomá, smyslná - emocionální, výrazná - definuje nový způsob úspěchu Pro muže: úspěšného, cílevědomého, vyrovnaného sám sebou Složení vůně: Hlava: bergamot, citrusové plody, dráždivě jablko, sladká skořice Srdce: hřebíček, geranium, mechové tóny Základ: santalové dřevo, vetiver, cedrové dřevo, olivové dřevo Hugo Boss Boss No.6 Bottled EdT 50 ml pánská toaletní voda  No.6 za super cenu. Doprava do 24 hodin zaručena. Klidný, sebejistý, moderní. Hugo Boss vytvořil vůni pro muže 21. století. Boss No.6 je moderní, své cíle dosahuje s lehkostí a přitom je napumpovaný energií. Jedná se o výjímečnou vůni, sladší, ale hodící se pro všechny typy osobností. kosmetika, kosmetické produkty, kosmetické příprav

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.