Herrigerová Catherine: Navždy spolu... aneb Jak se naučit lépe milovat - Herrigerová Catherine
Herrigerová Catherine: Navždy spolu... aneb Jak se naučit lépe milovat - Herrigerová Catherine

Herrigerová Catherine: Navždy spolu... aneb Jak se naučit lépe milovat - Herrigerová Catherine

od 50 Kč
Chtěli byste vědět, proč jste se zamilovali právě do určitého člověka a nikoli do někoho jiného? Co je příčinou konfliktů, hádek, sporů, napětí, nespokojenosti a jiných nepříjemných situací, které zakoušíte ve svém partnerském vztahu? V této knize se dozvíte, co je třeba k tomu, abyste našli cestu k harmonickému partnerskému vztahu, abyste porozuměli svým citovým potřebám, a objasní vám souvislosti mezi vaším dětstvím a vašimi současnými…
Popron.cz
Za dopravu 119 Kč Skladem
50 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Herrigerová Catherine: Navždy spolu... aneb Jak se naučit lépe milovat - Herrigerová Catherine
Minimální cena: 50 Kč
Maximální cena: 50 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Chtěli byste vědět, proč jste se zamilovali právě do určitého člověka a nikoli do někoho jiného? Co je příčinou konfliktů, hádek, sporů, napětí, nespokojenosti a jiných nepříjemných situací, které zakoušíte ve svém partnerském vztahu? V této knize se dozvíte, co je třeba k tomu, abyste našli cestu k harmonickému partnerskému vztahu, abyste porozuměli svým citovým potřebám, a objasní vám souvislosti mezi vaším dětstvím a vašimi současnými milostnými a citovými problémy. Součástí knihy jsou kontrolní testy, které si můžete vyplnit sami nebo s pomocí svého partnera a které vám budou vodítkem při postupném zlepšování partnerské komunikace. Navždy Spolu - od authora a nakladatelství v kategorii Knihy za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz Publikace: Navždy spolu PRAGMA. Publikace: Navždy spolu PRAGMA. Pragma - Jazyk: CZ - ISBN: 80-7205-425-2 - Kniha ISBN: 80-7205-425-2Rozměry: 180,0 x 130,0 x 10,0

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.