Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Srovnání cen Harry Beckwith: Jak prodat neviditelné

Knihy

Harry Beckwith: Jak prodat neviditelné

Hodnocení: 1x
  • 4

Tato kniha odborně zodpovídá otázku, jak funguje trh a jak přemýšlejí potenciální zákazníci. Je pokladnicí stovek rychlých, praktických a čtivých rad, z nichž jen málo je delších než jedna strana. JAK PRODAT NEVIDITELNÉ Vám v této klíčové oblasti marketingu otevře oči pro nové nápady. Autor radí, jak prodávat služby ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.82285

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Harry Beckwith: Jak prodat neviditelné koupíte i tady

Specifikace Harry Beckwith: Jak prodat neviditelné

Kategorie Knihy
Nejnižší cena 138 Kč

Tato kniha odborně zodpovídá otázku, jak funguje trh a jak přemýšlejí potenciální zákazníci. Je pokladnicí stovek rychlých, praktických a čtivých rad, z nichž jen málo je delších než jedna strana. JAK PRODAT NEVIDITELNÉ Vám v této klíčové oblasti marketingu otevře oči pro nové nápady. Autor radí, jak prodávat služby a analyzuje klíčové faktory marketingu služeb (průzkum trhu, public relations, prezentační dovednosti, postavení firmy i služby na trhu, reklama a propagace, tvorba cen, vliv značky a jména » ... a dál?

Produkt Harry Beckwith: Jak prodat neviditelné

Harry Beckwith: Jak prodat neviditelné - parametry

Název produktu: Harry Beckwith: Jak prodat neviditelné
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 138 Kč
Maximální cena: 209 Kč
Ušetríte až: 71 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Tato kniha odborně zodpovídá otázku, jak funguje trh a jak přemýšlejí potenciální zákazníci. Je pokladnicí stovek rychlých, praktických a čtivých rad, z nichž jen málo je delších než jedna strana. JAK PRODAT NEVIDITELNÉ Vám v této klíčové oblasti marketingu otevře oči pro nové nápady. Autor radí, jak prodávat služby a analyzuje klíčové faktory marketingu služeb (průzkum trhu, public relations, prezentační dovednosti, postavení firmy i služby na trhu, reklama a propagace, tvorba cen, vliv značky a jména společnosti, úspěšná komunikace a zásady udržení si zákazníků). Přináší odpovědi mimo jiné na tyto otázky: proč je chyba snažit se být nejlepší, jak nikdy nepojmenovat svou firmu, co si lidé myslí, když říkají, že poskytujete dobré služby, co by vám Picasso poradil k tvorbě cen, jak ušetřit půl milionu a jaký je nejrychlejší způsob zvýšení prodejní síly. Kniha se zakládá na pětadvacetiletých zkušenostech odborníků různých profesí a předává své moudrosti prostřednictvím často překvapivých

příkladů. Autor knihy Harry Beckwith, Vydavatelstvo Pragma,


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.