Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Knihy naučná literatura » Srovnání cen Harák Martin: Encyklopedie československých autobusů a trolejbusů V - TATRA

Knihy naučná literatura

Harák Martin: Encyklopedie československých autobusů a trolejbusů V - TATRA

Hodnocení: 1x
  • 4

Pátý díl symbolicky ukončuje řadu autobusů a trolejbusů, vyráběných a provozovaných na bývalém území Československa užitkovými vozidly značky Tatra. Továrnu Tatra založil v Kopřivnici Ignaz Schustala v roce 1850 jako dílnu na výrobu kočárů a později také železničních vagónů. V roce 1900 se v Kopřivnici experimentálně ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.87692
skladem

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Harák Martin: Encyklopedie československých autobusů a trolejbusů V - TATRA koupíte i tady

Specifikace Harák Martin: Encyklopedie československých autobusů a trolejbusů V - TATRA

Kategorie Knihy naučná literatura
Nejnižší cena 701 Kč

Encyklopedie československých autobusů a trolejbusů představuje poprvé v ucelené podobě vozidla automobilky TATRA. Tímto dílem a rokem 1989 se uzavírá pomyslná historie československých výrobců. ... a dál?

Produkt Harák Martin: Encyklopedie československých autobusů a trolejbusů V - TATRA

Harák Martin: Encyklopedie československých autobusů a trolejbusů V - TATRA - parametry

Název produktu: Harák Martin: Encyklopedie československých autobusů a trolejbusů V - TATRA
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 701 Kč
Maximální cena: 950 Kč
Ušetríte až: 249 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Pátý díl symbolicky ukončuje řadu autobusů a trolejbusů, vyráběných a provozovaných na bývalém území Československa užitkovými vozidly značky Tatra. Továrnu Tatra založil v Kopřivnici Ignaz Schustala v roce 1850 jako dílnu na výrobu kočárů a později také železničních vagónů. V roce 1900 se v Kopřivnici experimentálně vyroben kus parního omnibusu, autobusy se zážehovými motory jsou postupně vyráběny až od roku 1907. Továrna nesla v letech 1900 až 1921 německý název Nesselsdorfer Wagenbau-Fabriksgesellschaft a obchodní značka Tatra vzniká až v roce 1919. V roce 1927 získává firma konečně český název Tatra a ten firmě zůstává až do fúze s pražskou společností Ringhoffer. Od roku 1936, kdy byl vyroben první trolejbus Tatra T86, již vystupuje pod společným názvem Závody Ringhoffer-Tatra, a. s. Firma dodávala na trh široký sortiment autobusů se zážehovými, později i vznětovými motory, ke kterým se přidaly i trolejbusy.

Encyklopedie československých autobusů a trolejbusů představuje poprvé v ucelené podobě vozidla automobilky TATRA. Tímto dílem a rokem 1989 se uzavírá pomyslná historie československých výrobců. V knize se nachází 51 barevných, 271 černobílých fotografií, 65 reprintů a 81 výkresů. Nakladatelství připravuje ještě šestý díl Encyklopedie československých autobusů a trolejbusů, který bude čistě fotografický.


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.