Hana Machková: Mezinárodní marketing
Mezinárodní marketing, Machková Hana
Mezinárodní marketing - Hana Machková
Mezinárodní marketing - Hana Machková
Mezinárodní marketing - Hana Machková
Jak vybíráme doporučené nabídky
Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.
Nejlevnější
Mezinárodní marketing, Machková Hana
Mezinárodní marketing - Hana Machková
Mezinárodní marketing - Hana Machková
Mezinárodní marketing - Hana Machková
Specifikace
Klíčové vlastnosti
Popis produktu
Publikace: Mezinárodní marketing - Strategické trendy a příklady z praxe (4. vydání) - Hana kolektiv autorů; Machková. Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie. Publikace: Mezinárodní marketing - Strategické trendy a příklady z praxe (4. vydání) - Hana kolektiv autorů; Machková.