Hana Machková: Mezinárodní marketing
Hana Machková: Mezinárodní marketing

Hana Machková: Mezinárodní marketing

od 216 Kč
Publikace: Mezinárodní marketing - Strategické trendy a příklady z praxe (4. vydání) - Hana kolektiv autorů; Machková. Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a…
Grada.cz
Doprava zdarma Skladem
216 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Hana Machková: Mezinárodní marketing
Minimální cena: 216 Kč
Maximální cena: 269 Kč
Ušetříte až: 53 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Mezinárodní marketing - Strategické trendy a příklady z praxe (4. vydání) - Hana kolektiv autorů; Machková. Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie. Publikace: Mezinárodní marketing - Strategické trendy a příklady z praxe (4. vydání) - Hana kolektiv autorů; Machková.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.