Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Hana Machková Mezinárodní marketing

Učebnice/Odborná literatura

Hana Machková Mezinárodní marketing

Hodnocení: 1x
  • 4

Podnikatelé, manažeři a vysokoškolští studenti se v knize dozví aktuální a ucelené poznatky o problematice mezinárodního marketingu. V úvodních kapitolách, které se zabývají strategickým mezinárodním marketingem, se seznámíte s hlavními koncepcemi mezinárodního marketingu (vývozní, globální a ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.65787

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Specifikace Hana Machková Mezinárodní marketing

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 251 Kč

GRADA - Jazyk: CZ - Vazba: Pevná bez přebalu lesklá - 208 str. - ISBN: 80-247-1678-X - Kniha ... a dál?

Produkt Hana Machková Mezinárodní marketing

Hana Machková Mezinárodní marketing - parametry

Název produktu: Hana Machková Mezinárodní marketing
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 251 Kč
Maximální cena: 299 Kč
Ušetríte až: 48 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Podnikatelé, manažeři a vysokoškolští studenti se v knize dozví aktuální a ucelené poznatky o problematice mezinárodního marketingu. V úvodních kapitolách, které se zabývají strategickým mezinárodním marketingem, se seznámíte s hlavními koncepcemi mezinárodního marketingu (vývozní, globální a interkulturální marketing) a základními teoretickými přístupy k problematice internacionalizace. Dále získáte komplexní informace o mezinárodním prostředí, jeho vlivu na mezinárodní podnikání a o rizicích spojených s podnikáním v mezinárodním prostředí.V části věnované mezinárodnímu marketingovému výzkumu poznáte metody, které využívají globálně působící výzkumné agentury, a najdete zde informačních zdroje pro české vývozce. Volba formy vstupu na zahraniční trhy, strategické plánování a problematika segmentace mezinárodních trhů, výběru cílového trhu a stanovení vhodného positioningu završují strategická firemní rozhodování.V závěrečné části knihy se dozvíte podrobné informace o mezinárodním marketingovém mixu: mezinárodní výrobkové politice, firemní značkové politice, mezinárodní cenové politice, distribuční politice a problematice mezinárodní komunikační politiky. Příklady, grafy, tabulky a obrázky a výborná strukturovanost a srozumitelnost textu vám pomohou problematiku dobře pochopit a využít získané poznatky v praxi. Autorka knihy je prorektorkou pro zahraniční vztahy a public relations Vysoké školy ekonomické v Praze, dříve působila jako vedoucí katedry mezinárodního obchodu VŠE. Autor : Hana Machková, Druh sortimentu : Kniha, Mezinárodní marketing, Jazyk : Čeština, Počet stran : 208 GRADA - Jazyk: CZ - Vazba: Pevná bez přebalu lesklá - 208 str. - ISBN: 80-247-1678-X - Kniha


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.