Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Halina Kotíková: Nové trendy v nabídce cestovního ruchu

Učebnice/Odborná literatura

Halina Kotíková: Nové trendy v nabídce cestovního ruchu

Hodnocení: 1x
  • 4

Z obsahu O autorce 9 Úvod 11 První část: Teoretická východiska 1 Cestovní ruch – vymezení základních pojmů  1.1 Definice cestovního ruchu 15 1.2 Cestovní ruch jako předmět výzkumu, nebo samostatná vědní disciplína 18 1.3 Klasifikace cestovního ruchu 19 2 Trendy ve vývoji cestovního ruchu  2.1 Současné tendence ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 0

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Halina Kotíková: Nové trendy v nabídce cestovního ruchu koupíte i tady

Specifikace Halina Kotíková: Nové trendy v nabídce cestovního ruchu

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 243 Kč

Kniha je první na našem trhu, která se věnuje novým trendům v nabídce cestovního ruchu a představuje je na konkrétních příkladech ze zahraničí i z ČR. Je určena pracovníkům a podnikatelům v cestovním ruchu, pracovníkům veřejné správy a místních samospráv, studentům VŠ a odborným organizacím v cestovním ruchu. V první části knihy jsou stručně a přehledně uvedena teoretická východiska. Druhá část popisuje nové produkty z hlediska motivace účastníků cestovního ruchu, např. cestovní ruch dobrodružný, kulinářský, » ... a dál?

Produkt Halina Kotíková: Nové trendy v nabídce cestovního ruchu

Halina Kotíková: Nové trendy v nabídce cestovního ruchu - parametry

Název produktu: Halina Kotíková: Nové trendy v nabídce cestovního ruchu
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 243 Kč
Maximální cena: 289 Kč
Ušetríte až: 46 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Z obsahu O autorce 9 Úvod 11 První část: Teoretická východiska 1 Cestovní ruch – vymezení základních pojmů  1.1 Definice cestovního ruchu 15 1.2 Cestovní ruch jako předmět výzkumu, nebo samostatná vědní disciplína 18 1.3 Klasifikace cestovního ruchu 19 2 Trendy ve vývoji cestovního ruchu  2.1 Současné tendence ve vývoji cestovního ruchu 25 2.2 Masový a alternativní cestovní ruch 27 Druhá část: Nové produkty z hlediska motivace účastníků 3 Gastronomický (kulinářský) cestovní ruch (Food tourism)  3.1 Vymezení pojmů 37 3.2 Jídlo a pití jako součást cestovního ruchu 40 3.3 Členění kulinářského cestovního ruchu 43 3.4 Gastronomie na seznamu kulturního dědictví UNESCO 47 3.5 Podpora rozvoje gastronomického cestovního ruchu 49 4 Zdravotní (léčebný) cestovní ruch (Medical tourism)  4.1 Vymezení pojmu zdravotní cestovní ruch 53 4.2 Zdravotní cestovní ruch – motivy účasti 56 4.3 Problémy a perspektivy rozvoje zdravotního cestovního ruchu 59 4.4 Výsledky výzkumů zdravotního cestovního ruchu 60 4.5 Zdravotní cestovní ruch v České republice 62 5 Dobrodružný cestovní ruch (Adventure tourism)  5.1 Vymezení pojmu dobrodružný cestovní ruch 65 5.2 Členění dobrodružného cestovního ruchu 69 5.3 Organizovaný dobrodružný cestovní ruch 74 6 Temný cestovní ruch (Dark tourism)  6.1 Vymezení pojmu 79 6.2 Motivy účasti na temném cestovním ruchu na straně poptávky 80 6.3 Klasifikace temného cestovního ruchu na straně nabídky – produkty  temného cestovního ruchu 81 6.4 Výsledky výzkumu v oblasti temného cestovního ruchu 87 7 Event turismus (Event tourism)  7.1 Vymezení pojmu event turismus 91 7.2 Klasifikace eventů v cestovním ruchu 93 7.3 Charakteristika eventů podle obsahu 98 7.4 Event turismus a event marketing v cestovním ruchu 110 7.5 Dopady eventů na destinaci cestovního ruchu 112 8 Dobrovolnický cestovní ruch (Volunteer tourism)  8.1 Vymezení pojmů 115 8.2 Vývoj dobrovolnického cestovního ruchu v České republice 117 8.3 Motivace účasti na dobrovolnickém cestovním ruchu 119 8.4 Negativní dopady dobrovolnického cestovního ruchu 121 9 Svatební cestovní ruch (Wedding tourism, Honeymoon  tourism)  9.1 Vymezení pojmu 125 9.2 Svatební turismus – cesty za účelem uzavření sňatku 127 9.3 Svatební turismus – svatební cesty 128 9.4 Loučení se svobodou 129 9.5 Svatební turismus v České republice 130 10 Filmový turismus  10.1 Vymezení pojmu filmový turismus 131 10.2 Nabídka v oblasti filmového turismu 133 10.3 Typologie filmového turisty (účastníka filmového turismu) 136 10.4 Film jako efektivní nástroj marketingu destinace cestovního ruchu 137 10.5 Produkty filmového turismu 140 11 Vesmírný cestovní ruch  11.1 Vymezení pojmů 143 11.2 Historie vesmírného cestovního ruchu 144 11.3 Klasifikace vesmírného cestovního ruchu 145 11.4 Problémy vesmírného cestovního ruchu 148 11.5 Současnost a perspektivy vesmírného cestovního ruchu 148 Třetí část: Nové produkty z hlediska potřeb cílových skupin 12 Cestovní ruch seniorů a osob se zdravotním postižením  12.1 Senioři jako cílový segment cest


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.