Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Knihy naučná literatura » Srovnání cen Gustav Tomek: Jak zvýšit konkurenčí schopnost firmy

Knihy naučná literatura

Gustav Tomek: Jak zvýšit konkurenčí schopnost firmy

Hodnocení: 1x
  • 3.5

I když můžeme problémy klesající poptávky, rostoucí cenové konkurence a udržení alespoň stávajících tržních podílů dnes spojovat s podmínkami na stagnujících či recesivních trzích, je třeba si uvědomit, že obecně (i bez krizových vlivů) je otázka přežití a rozvoje firem z hlediska trhu stále aktuálnější. ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 2.89

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Gustav Tomek: Jak zvýšit konkurenčí schopnost firmy koupíte i tady

Specifikace Gustav Tomek: Jak zvýšit konkurenčí schopnost firmy

Kategorie Knihy naučná literatura
Nejnižší cena 408 Kč

Kdy získává firma díky marketingu tržní kompetenci ? V čem je síla marketingu ? Řešení není jednoduché. Strana nabídky ( výrobce, obchod ) se stává stále diferencovanější a speciálnější a díky uplatně ... a dál?

Produkt Gustav Tomek: Jak zvýšit konkurenčí schopnost firmy

Gustav Tomek: Jak zvýšit konkurenčí schopnost firmy - parametry

Název produktu: Gustav Tomek: Jak zvýšit konkurenčí schopnost firmy
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 408 Kč
Maximální cena: 439 Kč
Ušetríte až: 31 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 3.5 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 3.5
Podrobný popis:

I když můžeme problémy klesající poptávky, rostoucí cenové konkurence a udržení alespoň stávajících tržních podílů dnes spojovat s podmínkami na stagnujících či recesivních trzích, je třeba si uvědomit, že obecně (i bez krizových vlivů) je otázka přežití a rozvoje firem z hlediska trhu stále aktuálnější. Dlouhodobě je možné sledovat podmínky vedoucí k diferenciaci a individualizaci potřeb, prosazení nových forem života a práce, postupné vnímání změn v hierarchii hodnot atd. Hospodárnost prováděných opatření, kterými se firmy této situaci přizpůsobují, vyžaduje současně vytvoření dlouhodobých vztahů se zákazníkem. Toto pojetí představuje integraci veškerého dosavadního úsilí marketingu v rámci vzájemných vztahů obou tržních stran. Důraz musí být kladen na udržení zákazníka, na intenzivní kontakt s ním, dlouhodobost vztahů, pozitivní vnímání hodnoty, kterou pro něho firma vytváří  a pozitivní projev hodnoty zákazníka jako takového ve výsledcích firmy.Autoři této publikace se zabývají řadu let výzkumem postavení firmy v souvislosti s uplatněním marketingové koncepce managementu, resp. tržní orientace firmy. Řadu praktických podkladů jim poskytují konkrétní poznatky z praxe, především díky dlouhodobému aktivnímu podílu na řešení výzkumného záměru fakulty elektrotechnické ČVUT – Rozhodování a řízení pro průmyslovou výrobu, stejně tak jako projektů GAČR zaměřených na vnitropodnikové rozpory marketingové koncepce a na uplatnění rozhodujících tržních kompetencí.  Výsledkem jejich práce předkládané v této publikaci je jednoznačné vytipování faktorů umožňujících zvýšení konkurenční schopnosti, které závěrem práce formulují jako „6Z“, které do soutěže o dosažení této cesty vtahují dodavatele i odběratele, péči o inovační klima, relevantní využití informací atd. Komplexně pojatá cesta vychází ze čtyř problémových okruhů, které představují seskupení kapitol do příslušných oddílů. Firma musí respektovat vývojové změny marketingu, především aktivní pochopení marketingu vztahů jako interaktivních vazeb na zákazníka, který není možný bez využití nových nástrojů poskytovaných informačními technologiemi – oddíl I. Podmínky pro tvorbu konkurenční schopnosti. Dále je to uplatnění procesního přístupu i mimo hodnototvorný řetězec firmy. Východiskem zvýšení konkurenční schopnosti firmy je tedy požadavek její postupné integrace do konkurence schopného komplexního dodavatelského řetězce. To vyžaduje nový manažerský přístup k optimálnímu chodu sítě, tvořené řadou různorodých tržních subjektů. Management je postaven před řešení úkolů souvisejících s požadavky na vzájemné návaznosti a strukturalizaci technologií, vzájemné využití kapacit, vytvoření relevantního informačního toku a určení rolí a kompetencí – oddíl II. Vznik a řízení dodavatelského řetězce – supply chain. Management produktu musí v rámci existující strukturní organizace vybudovat a jednoznačně zakotvit relevantní postupy a procesy odpovídající úspěšné produktové politice, zejména s ohledem na inovace. Nepře


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.