Pohádky o zvířátkách
Pohádky o zvířátkách

Pohádky o zvířátkách

Soubor dvaceti pohádkových příběhů se zvířátky v hlavní roli. Pohádky jsou známé i méně známé, vždy však zábavné a srozumitelné i nejmenším posluchačům. Díky velkým písmenkům je tato kniha vhodná i pro začínající čtenáře. Parametry:  Počet stran  Rozměry  Věk  Vazba  174  24 x 29,5 cm  4+  polstrovaná LUX Dvacet pohádek, které na Vás čekají v této knížce spojuje několik prvků. Jsou to většinou klasické a známé příběhy, jež se v různých…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Pohádky o zvířátkách
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Soubor dvaceti pohádkových příběhů se zvířátky v hlavní roli. Pohádky jsou známé i méně známé, vždy však zábavné a srozumitelné i nejmenším posluchačům. Díky velkým písmenkům je tato kniha vhodná i pro začínající čtenáře.

Parametry:

 Počet stran  Rozměry  Věk  Vazba  174  24 x 29,5 cm  4+  polstrovaná LUX Dvacet pohádek, které na Vás čekají v této knížce spojuje několik prvků. Jsou to většinou klasické a známé příběhy, jež se v různých obměnách a verzích vyprávějí po celé generace. Hlavními hrdiny jsou vždy zvířátka. Myslíte,že uvažují stejně jako lidé ? Pusťte se do čtení a uvidíte. Pohádky jsou převyprávěné pro začínající čtenáře. Velká písmena. Publikace: Pohádky o zvířátkách - Velká písmenka. Známé i méně známé pohádky o zvířátkách a jejich dobrodružstvích, převyprávěné pro začínající čtenáře. Publikace: Pohádky o zvířátkách - Velká písmenka. Pohádky o zvířátkách - Velká písmenka pro snadné čtení. Pohádky o zvířátkách - Velká písmenka pro snadné čtení od nakladatelství v kategorii | | | za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz Nakladatelství: SUNVazba: Polstrovaná LUXPočet stránek: 174Rozměry (výška x šířka x tloušťka): 127x127x30 mmISBN: 978-80-7371-756-8

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.