Hans-Ulrich Grimm: Kočky by kupovaly myši
Nejprodávanější učebnice/Odborná literatura
Specifikace
Klíčové vlastnosti
Popis produktu
VÍTE: ? Který světoznámý výrobce krmiv pro psy a kočky přidává do krmiva KALY Z ČIŠTIČEK ODPADNÍCH VOD ? Které krmivo obsahuje ČÁSTI ZVÍŘECÍCH MRTVÝCH TĚL ? Proč psy a kočky trpí lidskými chorobami jako ALERGIE, CUKROVKA, RAKOVINA, atd. ? Chcete vědět více? OBJEDNEJTE A PŘEČTĚTE si tuto knihu. NENECHTE už svého domácí mazlíčka požírat kaly a mrtvá zvířata. DORUČENÍ ČESKOU POŠTOU ZA 39 KČ !! Nemoci z krmiv - Kniha „Kočky by kupovaly myši“ s podtitulem „Černá kniha o krmivech“ je čtení pro ty, kterým záleží na zdraví našich psů a koček, a na zdraví lidí, kteří konzumují maso zvířat krmených „moderní výživou“. Jen to nejlepší - Mnozí věří reklamě, že pro naše zvířata je dost dobré jen to nejlepší. Realita vypadá jinak. Chutné krmivo pro zvířata se vyrábí efektivně. Dost dobré je leccos, také kaly z čističek vody. Plísně a éčka - Kromě odpadu se do krmiv dostávají i bakterie a plísně. Aby krmiva zvířata jedla, jsou vylepšena o látky zlepšující chuť a vůni (éčka). Jsme blíže možným příčinám nemocí našich psů a koček. Dobrý marketink - Dozvíme se jak se dělá dobrý marketink u Whiskas, Hills nebo Puriny, jak pořídit suroviny pro krmiva a dostat za ně zaplaceno, anebo jak pečovat o vztahy s veterináři (také se studenty a profesory). Kniha u soudu - Nejen díky názvu knihy, údajně parazitujícímu na reklamním sloganu „Kočky by kupovaly Whiskas“, ale i díky obsahu údajně poškozujícímu dobré jméno výrobců krmiv, bylo vydání knihy soudně pozastaveno. Mediální kampaň - Výsledkem žaloby byla mediální kampaň, která knihu zviditelnila. Výrobci krmiv svoji žalobu proti vydání knihy prohráli. V roce 2007 byla kniha v Německu (zde působí autor) vydána. A byl to trhák. Agromafie a lobby - Dozvědět se v knize můžeme také co je to agromafie, anebo co všechno umí za peníze zařídit lobby >> šokující skutečnosti. Dozvíme se „Jak to chodí“ a získáme informace, které se hodí. Reklama & Pravda – Líbivé reklamy na zdravější život, lesklou srst nebo pevnější hovínka. Sami pak lépe posoudíme co je reklama a co pravda. Pro volbu krmení se po přečtení knihy budeme snadněji rozhodovat. Oba poraženi – Doslov autora knihy >> Šokující fakta, přesně ověřená až do detailu: reklama a pravda v krmivářském průmyslu – poraženými jsou zvíře i člověk. Vyjádření nezávislých médií Brilantně rešeršovaná kniha o krmivářském průmyslu. Line von Billerbeck, Deutschlandradio Kultur Tato černá kniha je pro branži skutečně silnou kávou a její autor Grimm není jen tak někdo. Už léta se publicisticky zabývá stravovacími návyky a produkcí potravinářského průmyslu, od bio-produktů až po éčka. Jeho knihy se staly bestsellery. Thomas Ludwig, Handelsblatt Kdyby naši čtyřnozí přátelé uměli číst, tak by určitě vystrčily drápky nebo zuřivě štěkali. Neboť to, co Hans-Ulrich Grimm v knize „Kočky by kupovali myši“ popsal, naplňuje skutkovou podstatu mučení. Stern (časopis Hvězda) Mistrovský výkon investigativního žurnalismu. kritische-tiermedizin.de Kniha „Kočky by kupovali myši - Čern
Recenze
Nejoblíbenější výrobci
- Učebnice/Odborná literatura Oxford University Press
- Učebnice/Odborná literatura Grada
- Učebnice/Odborná literatura Wolters Kluwer
- Učebnice/Odborná literatura Klett
- Učebnice/Odborná literatura Fraus
- Učebnice/Odborná literatura STU
- Učebnice/Odborná literatura Lingea
- Učebnice/Odborná literatura Ikar
- Učebnice/Odborná literatura Penguin
- Učebnice/Odborná literatura ACADEMIA
- Učebnice/Odborná literatura Fontána
- Učebnice/Odborná literatura CPress
- Učebnice/Odborná literatura INFOA
- Učebnice/Odborná literatura TRITON