Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Knihy naučná literatura » Srovnání cen Greg Link, Rebecca R. Merrill, Stephen M.R. Covey: Chytrá důvěra

Knihy naučná literatura

Greg Link, Rebecca R. Merrill, Stephen M.R. Covey: Chytrá důvěra

Hodnocení: 18x
  • 3.83333

Vytváření prosperity, osobní energie a radosti ve světě plném nedůvěry. Cena není v současné době tím jediným, co v očích zákazníků určuje hodnotu výrobků, služby či čehokoli jiného. Tuto hodnotu utváří rovněž trvalost a udržitelnost vztahů, vědomí toho, že firemní transakce jsou důvěryhodné, že značka si zaslouží ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.82308

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Greg Link, Rebecca R. Merrill, Stephen M.R. Covey: Chytrá důvěra koupíte i tady

Specifikace Greg Link, Rebecca R. Merrill, Stephen M.R. Covey: Chytrá důvěra

Kategorie Knihy naučná literatura
Nejnižší cena 271 Kč

Po bestselleru "Důvěra: jediná věc, která dokáže změnit vše" přichází S. Covey ml., s knihou, v níž ukazuje, jak ve světě vyznačujícím se výrazným poklesem důvěry mohou lidé i organizace dosahovat nejenom nebývalé prosperity a dlouhodobého růstu, ale i radosti a potěšení z práce. Umění vytvářet důvěru patří dnes k těm nejdůležitějším faktorům úspěchu a autor v knize ukazuje, jak si ji získat a udržet. Nabízí lídrům (včetně politických osobností) návod, jak v tom, co dělají, využít důvěry - "skryté » ... a dál?

Produkt Greg Link, Rebecca R. Merrill, Stephen M.R. Covey: Chytrá důvěra

Greg Link, Rebecca R. Merrill, Stephen M.R. Covey: Chytrá důvěra - parametry

Název produktu: Greg Link, Rebecca R. Merrill, Stephen M.R. Covey: Chytrá důvěra
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 271 Kč
Maximální cena: 399 Kč
Ušetríte až: 128 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 3.83 bodů z 5
Počet hodnocení: 18 x
Hodnocení:
  • 3.83333
Podrobný popis:

Vytváření prosperity, osobní energie a radosti ve světě plném nedůvěry. Cena není v současné době tím jediným, co v očích zákazníků určuje hodnotu výrobků, služby či čehokoli jiného. Tuto hodnotu utváří rovněž trvalost a udržitelnost vztahů, vědomí toho, že firemní transakce jsou důvěryhodné, že značka si zaslouží důvěru, že organizace či stát si zaslouží důvěru. Organizace musí definovat své poslání a dlouhodobě je ve vztazích se zainteresovanými stranami realizovat. Pokud to dělá odpovědně a uvážlivě, vytváří se důvěra. Ztráta důvěry, jíž jsme v poslední době svědky, vyžaduje, abychom se zamysleli nad tím, co musíme udělat pro její „znovunastolení“ a obnovu, a abychom si uvědomili, že důvěra se stává novou „měnou“ současné globální ekonomiky. Stephen M. R. Covey – vyhledávaný lektor a znalec v oboru vytváření a upevňování důvěry, vedení lidí a etiky podnikání – se svými spolupracovníky ve svém nejnovějším bestselleru Chytrá důvěra. Vytváření prosperity, osobní energie a radosti ve světě plném nedůvěry radí, jak ve světě vyznačujícím se výrazným poklesem důvěry mohou lidé i organizace dosahovat nejenom nebývalé prosperity a růstu, ale i radosti a potěšení z práce. Nabízí lídrům návod, jak v tom, co dělají, využít Chytré důvěry – „skryté síly“ vyvěrající ze schopnosti „chtít důvěřovat“ a hluboké analýzy situace a okolností, jejímž výsledkem je snížení rizika a optimální využití všech dostupných možností. Lídři by se neměli vydávat cestou nedůvěry (podezírání, kontroly a mikromanagementu) nebo naopak slepé důvěry (lehkověrnosti, naivity, ničím nepodloženého sdílení informací či neochoty ověřovat si získané informace a zpochybňovat je), ale zvolit si třetí alternativu – Chytrou důvěru. Co je „Chytrá důvěra“? Je to způsobilost lidí jednat způsobem, jež minimalizuje rizika a maximalizuje možnosti, je to schopnost poučeného, hlubokého posouzení konkrétní situace a vyvození správného závěru. Rozhodnete-li se jednat podle pravidel Chytré důvěry, je třeba, abyste měli neustále na paměti pět následujících kroků: Krok 1: Rozhodněte se mít víru v důvěru Krok 2: Začněte u sebe Krok 3: Deklarujte své záměry a předpokládejte, že i druzí mají pozitivní úmysly Krok 4: Dělejte to, co říkáte, že hodláte udělat Krok 5: Rozšiřujte sféru důvěry a veďte k tomu druhé svým příkladem Tato inspirativní, aktuální, nadčasová kniha s celou řadou praktických příkladů firem, jimž se podařilo získat ztracenou důvěru či které se naopak těší vysoké důvěře, je určena všem vedoucím pracovníkům týmů a organizací, politickým lídrům a všem těm, kteří chtějí vést druhé nejenom rozumem, ale také „srdcem“. Ukazuje, proč je „chytré“ a prozíravé vytvářet kulturu Chytré důvěry, která se v budoucnu projeví nejen vyšší prosperitou, tj. vyššími výnosy, ekonomickými výstupy, lepšími výsledky, ale ve svém souhrnu vysokou „dividendou“, jež zlepší komunikaci a zkvalitní vzájemné vztahy lidí v týmu, organizaci, rodině i vztahy na nadnárodní úrovni. O autorech: Stephen M. R. Covey poté, co na Harvar


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.