Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Grant Leboff: Sticky Marketing - Jak zaujmout, získat a udržet si zákazníky

Učebnice/Odborná literatura

Grant Leboff: Sticky Marketing - Jak zaujmout, získat a udržet si zákazníky

Hodnocení: 1x
  • 4

Publikace: STICKY MARKETING - JAK ZAUJMOUT, ZÍSKAT A UDRŽET SI ZÁKAZNÍKY - Grant Leboff. Kniha populárního britského marketingového konzultanta představuje nový soubor pravidel pro efektivní komunikaci ve světě, jehož podobu utvářejí inovace v oblasti moderních technologií. Dosavadní transakční marketingový model ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.82285

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Grant Leboff: Sticky Marketing - Jak zaujmout, získat a udržet si zákazníky koupíte i tady

Specifikace Grant Leboff: Sticky Marketing - Jak zaujmout, získat a udržet si zákazníky

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 271 Kč

Kniha populárního britského marketingového konzultanta představuje nový soubor pravidel pro efektivní komunikaci ve světě, jehož podobu utvářejí inovace v oblasti moderních technologií. Dosavadní transakční marketingový model sledoval jasný cíl - přimět zákazníka k nákupu. Nový marketingový model neklade důraz na uzavírání obchodních transakcí, nýbrž na poskytování jedinečných zážitků, tj. na získání a udržení pozornosti a dlouhodobé angažovanosti zákazníků, na poskytování dlouhodobé hodnoty. Jedině touto cestou, » ... a dál?

Produkt Grant Leboff: Sticky Marketing - Jak zaujmout, získat a udržet si zákazníky

Grant Leboff: Sticky Marketing - Jak zaujmout, získat a udržet si zákazníky - parametry

Název produktu: Grant Leboff: Sticky Marketing - Jak zaujmout, získat a udržet si zákazníky
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 271 Kč
Maximální cena: 399 Kč
Ušetríte až: 128 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Publikace: STICKY MARKETING - JAK ZAUJMOUT, ZÍSKAT A UDRŽET SI ZÁKAZNÍKY - Grant Leboff. Kniha populárního britského marketingového konzultanta představuje

nový soubor pravidel pro efektivní komunikaci ve světě, jehož

podobu utvářejí inovace v oblasti moderních technologií. Dosavadní

transakční marketingový model sledoval jasný cíl - přimět zákazníka

k nákupu. Nový marketingový model neklade důraz na uzavírání

obchodních transakcí, nýbrž na poskytování jedinečných zážitků, tj.

na získání a udržení pozornosti a dlouhodobé angažovanosti

zákazníků, na poskytování dlouhodobé hodnoty. Jedině touto cestou,

cestou nasazení "ulpívajících" marketingových technik čili "sticky"

marketingu, může firma překonat bariéry, které si dnešní zákazníci

budují proti nevyžádaným formám komunikace. Motto současnosti tedy

podle autora zní: "Neptejte se, co může marketing udělat pro vás.

Ptejte se, co může marketing udělat pro vaše zákazníky." Překlad z

angličtiny Hana Škapová. Publikace: STICKY MARKETING - JAK ZAUJMOUT, ZÍSKAT A UDRŽET SI ZÁKAZNÍKY - Grant Leboff. Jak zaujmout, získat a udržet si zákazníky. Autorem této publikace je známý britský konzultant v oblasti marketingu, který čtenářům představuje nový soubor pravidel, podporujících efektivní komunikaci ve světě moderních technologií. Mění nazírání na stávající marketingový model, který má za účel přimět zákazníka k nákupu. Nově představený model komunikace opouští od přímého zaměření se na uzavírání obchodních transakcí a místo toho se zaměřuje na poskytování jedinečných zážitků - získání a udržení pozornosti, dlouhodobé zapojenosti zákazníků a na poskytování dlouhodobých hodnot. Tento způsob komunikačních technik nazvaný "sticky" (ulpívající) marketing Vám pomůže si udržet zákazníky a překonat představy spotřebitelů, kteří mají bariéry proti nežádaným formám komunikace. Žijeme ve světě, v němž se lidem dostává nebývalého vlivu. Zákazníci získali svrchovanou kontrolu a moc. Mohou oslovovat dodavatelské firmy přímo a mohou snadno navazovat kontakty a vyměňovat si zkušenosti s jinými zákazníky. Nejsou ochotni čekat a pasivně přijímat vše, co se jim předkládá. A mají dnes - zejména díky širokému rozšíření internetu a mobilních zařízení - tolik možností volby a tak snadný přístup k informacím a znalostem jako nikdy v minulosti.


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.