Milan Mikuláštík: Jak být úspěšnou manažerkou - Milan Mikuláštík
Milan Mikuláštík: Jak být úspěšnou manažerkou - Milan Mikuláštík

Milan Mikuláštík: Jak být úspěšnou manažerkou - Milan Mikuláštík

od 186 Kč
V dnešním světě managementu už nemusí být pro ženu výhodou chovat se jako muž. Přesto je u nás pořád hodně firem, kde žena, která se chce prosadit, musí být dvakrát lepší než muž. To znamená, že musí ovládat nejen self-management, ale musí počítat i s vysokým nasazením, časovou zátěží a ochotou riskovat, což pro ni bývá často velmi problematické, chce-li se věnovat také rodině. Rozvoj profesní kariéry se tak často dostává do silného konfliktu se…
Grada.cz
Za dopravu 95 Kč Skladem
186 Kč
Za dopravu 95 Kč Skladem
186 Kč Do obchodu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Milan Mikuláštík: Jak být úspěšnou manažerkou - Milan Mikuláštík
Minimální cena: 186 Kč
Maximální cena: 186 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

V dnešním světě managementu už nemusí být pro ženu výhodou chovat se jako muž. Přesto je u nás pořád hodně firem, kde žena, která se chce prosadit, musí být dvakrát lepší než muž. To znamená, že musí ovládat nejen self-management, ale musí počítat i s vysokým nasazením, časovou zátěží a ochotou riskovat, což pro ni bývá často velmi problematické, chce-li se věnovat také rodině. Rozvoj profesní kariéry se tak často dostává do silného konfliktu se soukromým životem. Je možné poradit si s tímto problémem? A je to vůbec problém? Jak si dobře naplánovat svůj pracovní den? KTo vše a mnohem víc se dozvíte v knize renomovaného českého autora PhDr. Milana Mikuláštíka, PhD. Komunikujte, řešte problémy tvůrčím způsobem a nezapomínejte ani na duševní hygienu. Recenze Autor si zvolil téma, které je ve vyspělých průmyslových státech velmi citlivým problémem. Mnoho žen chce uplatnit své schopnosti a poznatky získané často náročným studiem, ale zároveň chce plnit očekávané povinnosti vůči partnerovi nebo rodině. Rozvoj profesní kariéry se tak často dostává do silného konfliktu se soukromým životem. Manažerky (ale i jiné náročné oblasti činností - věda, umění) se ocitají v situaci, kdy se rozhodují, čemu dát přednost a výsledkem je často rezignace na jednu sféru života. Autor velmi zasvěceně a s pochopením prezentuje v úvodních kapitolách tento problém a v následujících kapitolách poskytuje mnoho užitečných rad a zásad, jejichž cílem je usnadnit a zefektivnit zvládání náročné profese manažerky, čímž si vytváří čas i šetří energii pro soukromí partnerského či rodinného života.Z teoretických poznatků autor odvozuje velmi srozumitelným způsobem praktické aplikace především v oblasti psychologie, ale i mimo ni (viz např. subkap. Správná životospráva). Široká paleta doporučení zahrnuje snad všechny oblasti psychické činnosti, se kterými se setkávají manažeři a mnohde jsou doplněny ilustrativními rozbory reálných situací. Z psychologického hlediska tak jde o rozvoj a uplatnění např. kognitivních funkcí, zvládání emocí, využívání motivace, základní prvky psychohygieny, řešení konfliktů, umění komunikovat atd. Tyto užitečné rady využijí nejen začínající ženy-manažerky, ale i zkušenější pracovníci v oblasti řízení, když se ocitnou ve složitých nebo dosud neznámých situacích. V každé kaptiole je zařazen dotazník či test, jehož vyplnění poskytuje čtenáři orientační odpověď, jak zvládá nějakou situaci, jakým způsobem se chová apod.Práce je primárně určena ženám v manažerských funkcích a v tomto smyslu významně přispívá především z psyhologického pohledu k řešení problému profesních povinností manažerky a role partnerky či manželky. Na českém knižním trhu obdobná publikace chybí. Avšak i přes toto zaměření najde určitě příznivou odezvu nejen u žen, ale i u mužů-manažerů, protože mnohé uváděné poznatky a doporučení mají samozřejmě širší platnost.Některé drobné připomínky a návrhy úprav členění kapitol jsem sdělil přímo autorovi.Posuzovaný rukopis doporučuji k publikování v nak

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.