Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Srovnání cen Grabbe Dieter: Posílení svalstva - rychlý program

Knihy

Grabbe Dieter: Posílení svalstva - rychlý program

Hodnocení: 1x
  • 4

Jednoduché, intenzivní, účinné - bleskový trénink pro dobrou kondici a pěknou postavu Rychlé cviky na posílení svalstva jsou krátká, ale efektivní cvičení, která posílí vaše svalstvo a zlepší kondici. Tento cílený trénink se zaměřuje na břicho, hrudník, ramena, ruce, záda a zadeček. Časová náročnost je minimální: Pro ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 0

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Grabbe Dieter: Posílení svalstva - rychlý program koupíte i tady

Specifikace Grabbe Dieter: Posílení svalstva - rychlý program

Kategorie Knihy
Nejnižší cena 121 Kč

Jednoduché, intenzivní, účinné - bleskový trénink pro dobrou kondici a pěknou postavuRychlé cviky na posílení svalstva jsou krátká, ale efektivní cvičení, která posílí vaše svalstvo a zlepší kondici. Tento cílený trénink se zaměřuje na břicho, hrudník, ramena, ruce, záda a zadeček. Časová náročnost je minimální: Pro začátečníky stačí už 10 minut denně, aby se dostali do formy. Pomocí rychlých cviků na posílení svalstva pro všední den a rychlých programů pro speciální tréninkové cíle si můžete snadno sestavit svůj » ... a dál?

Produkt Grabbe Dieter: Posílení svalstva - rychlý program

Grabbe Dieter: Posílení svalstva - rychlý program - parametry

Název produktu: Grabbe Dieter: Posílení svalstva - rychlý program
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 121 Kč
Maximální cena: 303 Kč
Ušetríte až: 182 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Jednoduché, intenzivní, účinné - bleskový trénink pro dobrou kondici a pěknou postavu Rychlé cviky na posílení svalstva jsou krátká, ale efektivní cvičení, která posílí vaše svalstvo a zlepší kondici. Tento cílený trénink se zaměřuje na břicho, hrudník, ramena, ruce, záda a zadeček. Časová náročnost je minimální: Pro začátečníky stačí už 10 minut denně, aby se dostali do formy. Pomocí rychlých cviků na posílení svalstva pro všední den a rychlých programů pro speciální tréninkové cíle si můžete snadno sestavit svůj vlastní cvičební program. O autoroviDieter Grabbe je jedním z nejvýznamnějších německých odborníků v oblasti fitness a wellness. Je považován za jednoho z nejúspěšnějších autorů v této oblasti. V rámci celostního přístupu se zabývá dalším rozvojem a optimalizací pohybových forem a používá při tom vždy nejnovější trendy. Kromě toho vede četné semináře a vzdělávací kurzy. K jeho zákazníkům patří velké podniky, prominentní osobnosti a profesionální sportovci. Jeho inovační koncepce nacházejí ohlas ve velkých médiích - mimo jiné působí jako TV-trenér ve vlastních pořadech na Focus Gesundheit a dalších stanicích. Pohyb ho fascinuje po celý život a jeho cílem je zlepšení kvality života.Bližší informace najdete na stránkách www.dietergrabbe.de.Z obsahuKrátká cvičení pro posílení svalstva - jak získat fyzickou kondiciBez stresu k postavě snůCviky na posílení svalstva: Simplify your training!Cviky na posílení svalstva jsou pro vás to pravé tehdy, když...Co byste měli vědět o svých svalechSvalová vláknaRůst svalůSvalový tonusBolest svalů?Efekty posilování svalstvaSvaly jako spalovače tukůSvaly jako odbourávači celulitidyVíce svalů pro zdraví a wellness?Co je dobré vědět - tipy pro tréninkObývací pokoj namísto fitness studiaSprávný čas - váš biorytmusAll you need is...Fit s nafukovacím balónkemKdy raději netrénovatPěkné svaly - Quick & EasyRychlé cviky na posílení svalstva - technikaNávod k použití praktické částiJak zvýšit intenzituVzhůru do toho! Nejlepší cvikyNohy 1: Side liftNohy 2: Leg liftNohy 3: Pelvis liftNohy 4: Standing side lift (s balónkem)Břicho 1:Reverse liftBřicho 2: Sit-up VariationBřicho 3: Tummy twistBřicho 4: Extreme crunch (s balónkem)Břicho 5: Hip lift (s balónkem)Hrudník 1: Easy push-upHrudník 2: Standing push-upHrudník 3: Arm lift (s balónkem)Hrudník 4: Snake positionRamena 1: Flat bridgeRamena 2: Shoulder liftRamena 3: FlyingRuce 1: Biceps curlRuce 2: Triceps push-upRuce 3: Atlas exercise (s balónkem)Ruce 4: Arm pression (s balónkem)Záda 1: Head press (s balónkem)Záda 2: Flying fish IZáda 3: Scorpion variation IZáda 4: Reverse back-pressZáda 5: Duck lift (s balónkem)Záda 6: Flying fish IIZadeček 1: Scorpion variation IIZadeček 2: Half bridgeZadeček 3: Kick it!Zadeček 4: Half bridge (s balónkem)Rychlý program pro začátečníkyRychlý program pro pokročiléZákladní program pro začátečníkyZákladní program pro pokročiléPro ni: Program na břicho a nohyPro něj: Silný trupProgram na zádaMinimální program pro vyznavače gaučeCviky pro p


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.