Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Geršlová Jana: Dějiny moderního podnikání

Učebnice/Odborná literatura

Geršlová Jana: Dějiny moderního podnikání

Hodnocení: 1x
  • 4

Publikace: Dějiny moderního podnikání - Geršlová Jana. Velmi inspirativní kniha, která nejen že přináší přehled dějin moderního podnikání, ale je i podnětem k přemýšlení o podnikání současném. Teoretická pojednání jsou doplněna o konkrétní příběhy významných světových firem (Adidas, Coca Cola, Davidoff, Dr. Oetker, ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.82327
skladem

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Geršlová Jana: Dějiny moderního podnikání koupíte i tady

Specifikace Geršlová Jana: Dějiny moderního podnikání

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 228 Kč

Velmi inspirativní kniha, která nejen že přináší přehled dějin moderního podnikání, ale je i podnětem k přemýšlení o podnikání současném. Teoretická pojednání jsou doplněna o konkrétní příběhy významných světových firem (Adidas, Coca Cola, Davidoff, Dr. Oetker, Ford, Heinz, IBM, Jaguar, Levi Strauss, Maggi, Nestlé, Shell, Swarovski aj.), což umožňuje ověření teoretických postulátů v praxi. Jednotlivé kapitoly (Malé a střední podnikání versus velkopodnikání; Úloha rodinných podniků v historii a posun jejich rolí; » ... a dál?

Produkt Geršlová Jana: Dějiny moderního podnikání

Geršlová Jana: Dějiny moderního podnikání - parametry

Název produktu: Geršlová Jana: Dějiny moderního podnikání
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 228 Kč
Maximální cena: 336 Kč
Ušetríte až: 108 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Publikace: Dějiny moderního podnikání - Geršlová Jana. Velmi inspirativní kniha, která nejen že přináší přehled dějin

moderního podnikání, ale je i podnětem k přemýšlení o podnikání

současném. Teoretická pojednání jsou doplněna o konkrétní příběhy

významných světových firem (Adidas, Coca Cola, Davidoff, Dr.

Oetker, Ford, Heinz, IBM, Jaguar, Levi Strauss, Maggi, Nestlé,

Shell, Swarovski aj.), což umožňuje ověření teoretických postulátů

v praxi. Jednotlivé kapitoly (Malé a střední podnikání versus

velkopodnikání; Úloha rodinných podniků v historii a posun jejich

rolí; Globalizace podnikání ve 20. století; Technický pokrok a

inovace v dějinách podnikání; Vývoj marketingu, úloha značky a

reklamy; Podnikatelská kultura a etika atd.) přinášejí významný

informační potenciál nejen pro vědeckou sféru, ale především pro

současné podnikatelské prostředí. Publikace: Dějiny moderního podnikání - Geršlová Jana. Podnikání je fenoménem moderní doby a jeho historie má přímou souvislost s dneškem. Historické reflexe ekonomického světa jsou především v dnešním rozkolísaném světě zdrojem odpovědí na otázku odkud jdeme a dějiny moderního podnikání odpovídají na souvislosti vývoje podniků a firem na pozadí ekonomického a společenského života.


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.