George Beahm: Třeskutá kniha
George Beahm: Třeskutá kniha

George Beahm: Třeskutá kniha

Anotace: Americký sitcom Teorie velkého třesku se u nás už stal kultem - a je tedy načase, abychom si čtveřici "nerdů" v čeles geniálním sociopatem Sheldonem a jejich jednodušší, leč krásnou kamarádkou Penny představili v knižní podobě. George Beahm zodpovídá příznivcům seriálu všechno, co kdy o Teorii velkého třesku chtěli vědět, a nádavkem i pár věcí, na které by se je snad ani nenapadlo zeptat. Najdeme zde profily jednotlivých postav i herců,…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: George Beahm: Třeskutá kniha
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Anotace: Americký sitcom Teorie velkého třesku se u nás už stal kultem - a je tedy načase, abychom si čtveřici "nerdů" v čeles geniálním sociopatem Sheldonem a jejich jednodušší, leč krásnou kamarádkou Penny představili v knižní podobě. George Beahm zodpovídá příznivcům seriálu všechno, co kdy o Teorii velkého třesku chtěli vědět, a nádavkem i pár věcí, na které by se je snad ani nenapadlo zeptat. Najdeme zde profily jednotlivých postav i herců, jakož i stručné portréty tvůrců seriálu, soupis a převyprávění jednotlivých epizod, vysvětlení různých fyzikálních i popkulturních narážek a hlášek a rovněž překvapivě vděčné "veselé historky z natáčení". Pokud se vám zamlouvá sitcom Teorie velkého třesku, pak Třeskutá kniha o Teorii velkého třesku nesmí ve vaší knihovničce chybět. Komentář: Nojo, TBBT. Tenhle seriál žeru. Troufám si tvrdit, že jde o jednoznačně nejzábavnější seriál současnosti. Už dávno překonal magickou hranici sta natočených epizod a stal se globálně úspěšným. O pokoření magické hranice byl dokonce natočen krátký dokument, na který se můžete podívat: George BeahmTeorie velkého třesku The Big Bang TheoryARGO 2012Kniha, čeština, 320 stran

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.