Gabriela Seidlová-Málková: Zprostředkované učení

Gabriela Seidlová-Málková: Zprostředkované učení

Publikace: Zprostředkované učení - Jak učit žáky myslet a učit se - Gabriela Málková. Jak učit žáky myslet a učit se Kniha představuje obsah, teoretické souvislosti a možnosti praktických aplikací teorie tzv. zprostředkovaného učení, jejímž autorem je psycholog a pedagog R. Feuerstein. Jeho dílo významnou měrou ovlivnilo vývoj psychologické diagnostiky, teorií učení a teorií výuky myšlení v 2. polovině 20. století. Autorka nabízí českému čtenáři…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Gabriela Seidlová-Málková: Zprostředkované učení
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Zprostředkované učení - Jak učit žáky myslet a učit se - Gabriela Málková. Jak učit žáky myslet a učit se Kniha představuje obsah, teoretické souvislosti a možnosti praktických aplikací teorie tzv. zprostředkovaného učení, jejímž autorem je psycholog a pedagog R. Feuerstein. Jeho dílo významnou měrou ovlivnilo vývoj psychologické diagnostiky, teorií učení a teorií výuky myšlení v 2. polovině 20. století. Autorka nabízí českému čtenáři konkrétní možnosti uplatnění Feuersteinova Programu zprostředkovaného obohacování, s nímž lze pracovat už s dětmi od 2. ročníku ZŠ, s žáky s výukovými obtížemi i těmi nadanými. Program se zaměřuje na rozvoj a případnou přestavbu stávající struktury poznávacích funkcí a na budování efektivních učebních strategií a návyků. Publikace je určena učitelům, psychologům a speciálním pedagogům i studentům pedagogických a psychologických oborů, kulturní antropologie a jiných humanitních věd. Mgr. Gabriela Málková, Ph.D., vystudovala psychologii a speciální pedagogiku na Pedagogické fakultě UK v Praze. Ve své vědecké, přednáškové a publikační činnosti se zabývá zejména teorií a praxí zprostředkovaného učení. Publikace: Zprostředkované učení - Jak učit žáky myslet a učit se - Gabriela Málková. Kniha představuje myšlenková východiska jednoho z nejvýznamnějších současných přístupů k výuce a rozvoji myšlení, tzv. zprostředkovaného učení, a zaměřuje se na principy jeho užívání v pedagogické praxi. Vychází zejména z pojetí současného izraelského psychologa Reuvena Feuersteina, s jehož programem pro rozvoj dovedností myslet (s instrumentálním obohacováním) začínají čeští pedagogové ve svých třídách postupně pracovat.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.