Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Gabriela Málková: Zprostředkované učení

Učebnice/Odborná literatura

Gabriela Málková: Zprostředkované učení

Hodnocení: 1x
  • 4

Publikace: Zprostředkované učení - Jak učit žáky myslet a učit se - Gabriela Málková. Jak učit žáky myslet a učit se Kniha představuje obsah, teoretické souvislosti a možnosti praktických aplikací teorie tzv. zprostředkovaného učení, jejímž autorem je psycholog a pedagog R. Feuerstein. Jeho dílo významnou měrou ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.82296

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Gabriela Málková: Zprostředkované učení koupíte i tady

Specifikace Gabriela Málková: Zprostředkované učení

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 161 Kč

Kniha představuje obsah, teoretické souvislosti a možnosti praktických aplikací teorie tzv. zprostředkovaného učení, jejímž autorem je psycholog a pedagog R. Feuerstein. Jeho dílo významnou měrou ovlivnilo vývoj psychologické diagnostiky, teorií učení a teorií výuky myšlení v 2. polovině 20. století. Autorka nabízí českému čtenáři konkrétní možnosti uplatnění Feuersteinova Programu zprostředkovaného obohacování, s nímž lze pracovat už s dětmi od 2. ročníku ZŠ, s žáky s výukovými obtížemi i těmi nadanými. Program » ... a dál?

Produkt Gabriela Málková: Zprostředkované učení

Gabriela Málková: Zprostředkované učení - parametry

Název produktu: Gabriela Málková: Zprostředkované učení
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 161 Kč
Maximální cena: 225 Kč
Ušetríte až: 64 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Publikace: Zprostředkované učení - Jak učit žáky myslet a učit se - Gabriela Málková. Jak učit žáky myslet a učit se Kniha představuje obsah, teoretické

souvislosti a možnosti praktických aplikací teorie tzv.

zprostředkovaného učení, jejímž autorem je psycholog a pedagog R.

Feuerstein. Jeho dílo významnou měrou ovlivnilo vývoj psychologické

diagnostiky, teorií učení a teorií výuky myšlení v 2. polovině 20.

století. Autorka nabízí českému čtenáři konkrétní možnosti

uplatnění Feuersteinova Programu zprostředkovaného obohacování, s

nímž lze pracovat už s dětmi od 2. ročníku ZŠ, s žáky s výukovými

obtížemi i těmi nadanými. Program se zaměřuje na rozvoj a případnou

přestavbu stávající struktury poznávacích funkcí a na budování

efektivních učebních strategií a návyků. Publikace je určena

učitelům, psychologům a speciálním pedagogům i studentům

pedagogických a psychologických oborů, kulturní antropologie a

jiných humanitních věd. Mgr. Gabriela Málková, Ph.D., vystudovala

psychologii a speciální pedagogiku na Pedagogické fakultě UK v

Praze. Ve své vědecké, přednáškové a publikační činnosti se zabývá

zejména teorií a praxí zprostředkovaného učení. Publikace: Zprostředkované učení - Jak učit žáky myslet a učit se - Gabriela Málková. Kniha představuje myšlenková východiska jednoho z nejvýznamnějších současných přístupů k výuce a rozvoji myšlení, tzv. zprostředkovaného učení, a zaměřuje se na principy jeho užívání v pedagogické praxi. Vychází zejména z pojetí současného izraelského psychologa Reuvena Feuersteina, s jehož programem pro rozvoj dovedností myslet (s instrumentálním obohacováním) začínají čeští pedagogové ve svých třídách postupně pracovat.


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.