freytag&berndt Moskau/Moskou/Moscow/Moscou/Mosca (Moskva) 1:20 000 -
freytag&berndt Moskau/Moskou/Moscow/Moscou/Mosca (Moskva) 1:20 000 -

freytag&berndt Moskau/Moskou/Moscow/Moscou/Mosca (Moskva) 1:20 000 -

od 285 Kč
Publikace: Plán města: Moskva 1:20 000. Přehledný plán obsahuje na lícové straně mapu Moskvy v měřítku 1 : 20 000, mapu centra v měřítku 1 : 12 000, mapu okolí a schéma tras metra. Nechybí vyznačení turisticky významných informací (ubytování, kulturní instituce, zdravotnická zařízení, apod.). Na rubové straně naleznete rejstřík ulic. Publikace: Plán města: Moskva 1:20 000. * Innenstadtplan * Umgebungskarte * Plattegrond van de binnenstad *…
Eshop.knihydobrovsky.cz
Skladem
294 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: freytag&berndt Moskau/Moskou/Moscow/Moscou/Mosca (Moskva) 1:20 000 -
Minimální cena: 285 Kč
Maximální cena: 294 Kč
Ušetříte až: 9 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Plán města: Moskva 1:20 000. Přehledný plán obsahuje na lícové straně mapu Moskvy v měřítku 1 : 20 000, mapu centra v měřítku 1 : 12 000, mapu okolí a schéma tras metra. Nechybí vyznačení turisticky významných informací (ubytování, kulturní instituce, zdravotnická zařízení, apod.). Na rubové straně naleznete rejstřík ulic. Publikace: Plán města: Moskva 1:20 000. * Innenstadtplan * Umgebungskarte * Plattegrond van de binnenstad * Omgevingskaart * Het openbaar vervoer * City centre map * Map of surrounding area * Public transport ... Moskau 1:20 000 - od authora a nakladatelství v kategorii Mapy a průvodci za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz Rozkládací plán doplněný detailním výřezem centra, orientační automapou okolí města, plánkem metra, rejstříkem ulic a legendou v češtině. V mapovém podkladu jsou vyznačeny turistické zajímavosti, divadla, muzea, pošty, nemocnice, parkoviště atd.. Plan miasta Moskwy w skali 1:20 000. Informacja turystyczna Transport publiczny

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.