Frey Petr: Marketingová komunikace: nové trendy 3.0
Marketingová komunikace: nové trendy 3.0 - Petr Frey
Marketingová komunikace: nové trendy 3.0
Marketingová komunikace: nové trendy 3.0 - Petr Frey
Jak vybíráme doporučené nabídky
Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.
Nejlevnější
Marketingová komunikace: nové trendy 3.0 - Petr Frey
Marketingová komunikace: nové trendy 3.0
Marketingová komunikace: nové trendy 3.0 - Petr Frey
Specifikace
Klíčové vlastnosti
Popis produktu
Třetí rozšířené vydání úspěšné knihy Marketingová komunikace: nové trendy 3.0 (nakladatelství Management Press, brož., 196 str. + 16 str. barev. příloh, doporučená cena 399 Kč) uznávaného marketingového praktika Petra Freye je určeno nejen pracovníkům marketingovýchoddělení, reklamních agentur a profesionálům v oblasti komunikace, ale také podnikatelům, kteří hledají inspirativní a netradiční způsoby, jak uvést na trh své výrobky, aniž by museli vynaložit vysoké náklady. Sleduje nové trendy, které se v marketingovékomunikaci objevily zejména díky využívání nových médií a technologií. Na řadě příkladů úspěšných domácích i zahraničních marketingových projektů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s metodami tradičními. Popisuje možnosti specializovanýchkomunikačních oborů, jako jsou promotional, guerillový, digitální či virový marketing, event marketing, direct marketing i product placement. Výrazná pozornost je v publikaci věnována uplatnění nových oborů v sociálních médiích a sítích, komunikaci v retailovýchřetězcích a nově i tzv. shopper marketingu a možnostem jeho využití v místech prodeje. Třetí aktualizované a rozšířené vydání knihy přináší skutečně to nejlepší z moderních komunikačních a marketingových trendů: nechává čtenáře nahlédnout dořady kampaní, které byly oceněny v prestižních mezinárodních soutěžích, především v soutěži John Caples International Awards, v jejímž výboru autor několik let pracoval. Za lék proti současné přesycenosti a netečnosti spotřebitelů, kteří jsouvystaveni neustálému a intenzivnímu tlaku nabídky, považuje autor invenci a tvořivost v používání nových technologií. Kromě nových přístupů v marketingu se autor zabývá i otázkami společenské odpovědnosti marketérů a využíváním nových trendů v marketingovýchkampaních neziskových organizací. Publikace je doplněna webovými odkazy, slovníčkem základních pojmů i hrstí humorných historek z autorovy marketingové praxe. Další informace k dané problematice mohou zájemci nalézt na autorově webloguwww.novetrendy.cz. Kniha je k dispozici rovněž v elektronické verzi.Petr Frey absolvent oboru sociologie kultury na FFUK v Praze je naším předním marketingovým odborníkem. Zúčastnil se řady zahraničních stáží, pracoval pro několikšpičkových komunikačních agentur (BBDO, Lowe, Draft). V současné době je viceprezidentem pro marketing společnosti RE/MAX Česká republika. Petr Frey je rovněž marketingovým poradcem České marketingové společnosti a zastupuje Českou republiku ve výboruprestižní direct marketingové soutěže John Caples International Awards. K jeho klientům patřily takové firmy jako Global Spirits, J. T. I., Citroën, Pepsi, Sazka, T-Mobile, Village Cinemas, Wrigley's, Nestlé, Unilever, UPC a další. Své zkušenosti publikujev odborných časopisech, přednáší zejména na CIRMK při Vysoké škole mezinárodních vztahů v Praze. V soutěži České marketingové společnosti Marketér roku 2006 získal ocenění Malý delfín za poradenství a propagaci n