Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Knihy naučná literatura » Srovnání cen Frey Petr: Marketingová komunikace: nové trendy 3.0

Knihy naučná literatura

Frey Petr: Marketingová komunikace: nové trendy 3.0

Hodnocení: 1x
  • 3.5

Nejnovější trendy moderní marketingové komunikace.. Jak již název napovídá, toto třetí vydání populárního marketingového praktika, se věnuje novinkám v oblasti  marketingových komunikací a jejich praktickému uplatnění v oblasti trhu. Nové metody jsou předvedeny na množství příkladů, které kombinují metody nové s ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.82273

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Frey Petr: Marketingová komunikace: nové trendy 3.0 koupíte i tady

Specifikace Frey Petr: Marketingová komunikace: nové trendy 3.0

Kategorie Knihy naučná literatura
Nejnižší cena 294 Kč

Uznávaný marketingový praktik představuje nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití na trhu. Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními. Mapuje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu. Nově se zabývá využíváním sociálních médií a marketingovou komunikací v sociálních sítích. Ukazuje rovněž možnosti nového oboru shopper marketingu a jeho využití v místech prodeje. Součástí knihy je » ... a dál?

Produkt Frey Petr: Marketingová komunikace: nové trendy 3.0

Frey Petr: Marketingová komunikace: nové trendy 3.0 - parametry

Název produktu: Frey Petr: Marketingová komunikace: nové trendy 3.0
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 294 Kč
Maximální cena: 399 Kč
Ušetríte až: 105 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 3.5 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 3.5
Podrobný popis:

Nejnovější trendy moderní marketingové komunikace.. Jak již název napovídá, toto třetí vydání populárního marketingového praktika, se věnuje novinkám v oblasti  marketingových komunikací a jejich praktickému uplatnění v oblasti trhu. Nové metody jsou předvedeny na množství příkladů, které kombinují metody nové s tradičními. Kniha se zaobírá tématy jako jsou digitální marketing, guerillový a virový marketing, event marketing, direct marketing a product placement. Také rozvádí aktuální problematiku sociálních médií a sociálních sítí. V oblasti shopper marketingu navrhuje možnosti jeho přímého využití v místech prodeje. Kniha obsahuje také obrazovou část mapující příklady úspěšných kampaní. Uznávaný marketingový praktik představuje nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich uplatnění v tržním prostředí. Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními. Mapuje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu. Nově se zabývá využíváním sociálních médií a marketingovou komunikací v sociálních sítích. Ukazuje rovněž možnosti nového oboru shopper marketingu a jeho využití v místech prodeje. Součástí knihy je obrazová příloha dokumentující vybrané úspěšné kampaně z uvedených komunikačních oborů. Třetí rozšířené vydání úspěšné knihy uznávaného marketingového praktika je určeno nejen pracovníkům marketingových oddělení, reklamních agentur a profesionálům v oblasti komunikace, ale také podnikatelům, kteří hledají inspirativní a netradiční způsoby, jak uvést na trh své výrobky, aniž by museli vynaložit vysoké náklady.


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.