Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen FRAUS Tvořivá hra

Učebnice/Odborná literatura

FRAUS Tvořivá hra

Hodnocení: 1x
  • 4

Publikace: Tvořivá hra. Eva Beránková vycházela při tvorbě publikace ze své dlouholeté učitelské praxe, představuje metodu tvořivé dramatiky a její využití v hodinách literární výchovy a slohu na druhém stupni ZŠ a na SŠ. Kniha není prací teoretickou. Autorka popisuje na konkrétních příkladech včetně návrhů možných ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 0

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? FRAUS Tvořivá hra koupíte i tady

Specifikace FRAUS Tvořivá hra

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 178 Kč

Eva Beránková vycházela při tvorbě publikace ze své dlouholeté učitelské praxe, představuje metodu tvořivé dramatiky a její využití v hodinách literární výchovy a slohu na druhém stupni ZŠ a na SŠ. Kniha není prací teoretickou. Autorka popisuje na konkrétních příkladech včetně návrhů možných variant ověřené modelové situace vycházející z vlastní četby žáků či z četby školní. Uvádí praktické aplikace některých postupů tvořivé dramatiky v hodinách literární, ale i jazykové a slohové složky disciplíny. » ... a dál?

Produkt FRAUS Tvořivá hra

FRAUS Tvořivá hra - parametry

Název produktu: FRAUS Tvořivá hra
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 178 Kč
Maximální cena: 239 Kč
Ušetríte až: 61 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Publikace: Tvořivá hra. Eva Beránková vycházela při tvorbě publikace ze své dlouholeté

učitelské praxe, představuje metodu tvořivé dramatiky a její

využití v hodinách literární výchovy a slohu na druhém

stupni ZŠ a na SŠ. Kniha není prací teoretickou. Autorka

popisuje na konkrétních příkladech včetně návrhů možných variant

ověřené modelové situace vycházející z vlastní četby žáků či

z četby školní. Uvádí praktické aplikace některých postupů

tvořivé dramatiky v hodinách literární, ale i jazykové

a slohové složky disciplíny. Popisuje podrobně metodický

postup práce a cituje i řadu žákovských prací vzniklých

na základě uplatnění prezentovaných metod. Kniha obsahuje oddíly

věnované vyvolávání asociací, hry procvičující rytmické cítění

včetně využití poznatků o rytmu při recitaci, kapitolu

o vciťování do předmětů, do literární postavy, setkáme se zde

s charakteristikou postavy podle fotografie, s prací

s vlastními jmény, společně s autorkou zjišťujeme, čím se

inspiruje básník, pracujeme s metaforou, s neologismy

a s mylnou etymologií. Kniha přináší řadu podnětů k práci

s pohádkou a pověstí, především didaktické hry

k soustředění a motivaci, hry asociační, pantomimické,

hry verbálně zvukové a hry v roli. Prostřednictvím práce

s bájí autorka předkládá možnosti motivace pro četbu bájí,

navrhuje, jak kontrolovat nenásilně zadanou četbu, přináší náměty

pro putování s Odysseem a pro práci s tématem potopy

světa včetně návrhu projektu Potopa. Další kapitola představuje

podněty pro práci s dobrodružnou literaturou, je tematicky

orientovaná na poznávání neznámé krajiny, plavbu po moři

a přistání na ostrově a na cestu do vesmíru a její

přípravu. Ekologické myšlení a přístup dětí k přírodě

může pomoci rozvinout část věnovaná podnětům k práci

s literaturou s přírodní tematikou, obsahující návrhy

několikahodinových bloků integrovaného vyučování, např. projekty

Jaro (všemi smysly), Den Země (ochrana zvířat, stromy a les,

voda) apod. Závěrečná kapitola je věnována posilování vztahu žáků

k vlastenectví a národním hodnotám, přináší možnosti

hledání vlastních kořenů – rodina, rod, anketu pro školní časopis,

práci s texty Františky Nepila. Využití tématu Jaké je to být

jiný dává žákům možnost poznat problematiku multikulturní

společnosti. Závěrečný projekt Lípa přináší zkušenosti se setkávání

se stromy s možnostmi využití symbolu pro hledání historie

obce a jako inspiraci pro tvorbu žákovských slohových prací –

úvahy, reportáže. Publikace přesvědčivě dokládá, jak citlivé užití

metod tvořivé dramatiky může přispět i u starších žáků

a studentů k rozvoji fantazie, estetického cítění

a prožívání a k celkovému porozumění literárnímu dílu,

a zároveň přináší i řadu námětů pro další práci učitele

nejen v hodinách literární výchovy. Publikace: Tvořivá hra. Podtitul: Jako cesta k pochopení literárního dílaAutor: Eva BeránkováEdice: moderní pedagogika v teorii a praxiVazba: Brožovaná bez přebalu leskláISBN: 80-7238-182-2Počet stran: 108Rozměry: 225,0 x 160,0 x 0,0 Tvořivá hra -


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.