František Zacharník: ... A zase ty princezny!
František Zacharník: ... A zase ty princezny!

František Zacharník: ... A zase ty princezny!

Publikace: ... A zase ty princezny!-Nové pohádky o princeznách, které se nápadně podobají současným holčičkám - Nové pohádky o princeznách, které se nápadně podobají současným holčičkám - František Zacharník. Snad každá malá slečna se někdy chtěla stát princeznou. Vznešeně kráčet zdobenými komnatami královského paláce, na velkolepých bálech předvádět hedvábné šaty vyšívané zlatou nití a s korunkou v bohatém účesu vítat nápadníky ze všech koutů…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: František Zacharník: ... A zase ty princezny!
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: ... A zase ty princezny!-Nové pohádky o princeznách, které se nápadně podobají současným holčičkám - Nové pohádky o princeznách, které se nápadně podobají současným holčičkám - František Zacharník. Snad každá malá slečna se někdy chtěla stát princeznou. Vznešeně kráčet zdobenými komnatami královského paláce, na velkolepých bálech předvádět hedvábné šaty vyšívané zlatou nití a s korunkou v bohatém účesu vítat nápadníky ze všech koutů světa. Ale víte, že leckterá princeznička za závojem dokonalosti skrývá nějaký svůj nešvar nebo tajemství? Sestřenice Eliška a Sára se o tom přesvědčí v nových pohádkách, které jim vypráví vnímavý dědeček. Pojďte spolu s nimi zjistit, která z princezen se nejvíce podobá právě vám: * princezna Clubína * princezna Fintilína * stará princezna * princezna Koktalína * princezna Klučína * princezna, která stále říkala „A proč?“ * princezna Nalezína * princezna Pomalína Publikace: ... A zase ty princezny!-Nové pohádky o princeznách, které se nápadně podobají současným holčičkám - Nové pohádky o princeznách, které se nápadně podobají současným holčičkám - František Zacharník.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.