František Horník: Rozvoj a vzdělávání pracovníků
Nejprodávanější učebnice/Odborná literatura
Specifikace
Klíčové vlastnosti
Popis produktu
"Rozvoj a vzdělávání pracovníků : Hroník František " Učící se organizace není stav, ale proces. Stejně tak „nové trendy“ nejsou inventářem novinek a sadou hotových odpovědí, ale především podnětem. Sám autor této knihy tvrdí: „Budu rád, když se mi podaří vás podnítit, že něco z toho, co jsem napsal, může být ještě nějak jinak. Mou ambicí je být spíše inspirací než návodem.“ František Hroník je však příliš skromný, vždyť ve své knize obsáhl vše, co studenti personalistiky i samotní personalisté potřebují pro svoji práci. Jde tedy o vyrovnaný mix teorie a praxe. Teorie zahrnuje především strategický rozvoj lidských zdrojů a vliv firemní kultury na rozvoj lidí. Praktické kroky pak podrobně vysvětlují celý cyklus existence zaměstnance v organizaci – od výběru přes hodnocení, vzdělávání až k jeho efektivitě na pracovním místě. Najdete zde inspirativní a současné metody v e-learningu, tréninku a další aspekty neustále se učící organizace.Z obsahuPŘEDMLUVAÚVODSTRATEGIE ROZVOJE LIDSKÝC ZDROJŮOrganizační triáda a řízení výkonnostiTriáda řízení výkonnostiOrganizační triáda Kultura–Strategie–StrukturaOrganizační kultura a rozvoj lidíTypologie dle T. B. Deala a A. A. KennedyhoStrategie rozvoje a vzděláváníStrategie rozvoje organizace a jedinceStrategie velkého skoku a plynulého zlepšováníRozvoj lidských zdrojů a organizační strukturaTradiční model ve velkých firmáchPartnerský model ve velkých firmáchVYMEZENÍ POJMŮ ANEB TROCHA TEORIEDefinice a funkce učeníZákladní pojmyDruhy učeníTři zdroje učeníZvídavé chování a učení se hrouUčení se metodou pokusu a omylu nebo úspěchu (rozšiřování zkušenosti)Učení se pomocí kritického odstupuÚrovně učeníIndividuální učení a tři úrovně změnyTeorie učení, učební principy a podmínky pro efektivní individuální učeníÚkolyKolísání pozornostiKřivky učení a zapomínáníStyly učeníKognitivní styly učeníUčební zásady individuálního učeníShrnutíUčení na úrovni skupinyUčení na úrovni organizace, firmyRozvoj individuálních znalostíRozvoj znalostí organizacePodmínky pro efektivní organizační učení (indwelling)ŘÍZENÍ PODLE KOMPETENCÍPojetí kompetenceHistorieVymezeníKompetence a rysyKompetenční modelKompetenční model jako mostStrategické východisko ři designování kompetenčního modeluKompetenční model jako základní nástroj HRMKNOWLEDGE MANAGEMENTOdlišení knowledge managementu a vzděláváníUčící se organizace jako pozadíZákony páté disciplínyNaučené neschopnosti se neučitKrátké shrnutíHRM a knowledge managementZákladní výkladová schémata v knowledge managementuGenealogický model znalostíDruhy znalostíUplatňované strategieStrategie chytrých znalostíStrategie emočních znalostíTransformace znalostíMetody v knowledge managementuDiskrétní metodyDifuzní metodyPorovnávání knowledge managementu a talent managementuŘÍZENÍ KARIÉRY A TALENT MANAGEMENTŘízení kariéryPlánování kariéryRealizaceZpětná vazbaVymezení talentu a talent managementuKdo je talentemTalent managementDůvody pro talent managementPodmínky pro fungující talent managementProces talent manag
Recenze
Nejoblíbenější výrobci
- Učebnice/Odborná literatura Oxford University Press
- Učebnice/Odborná literatura Grada
- Učebnice/Odborná literatura Wolters Kluwer
- Učebnice/Odborná literatura Klett
- Učebnice/Odborná literatura Fraus
- Učebnice/Odborná literatura STU
- Učebnice/Odborná literatura Lingea
- Učebnice/Odborná literatura Ikar
- Učebnice/Odborná literatura Penguin
- Učebnice/Odborná literatura ACADEMIA
- Učebnice/Odborná literatura Fontána
- Učebnice/Odborná literatura CPress
- Učebnice/Odborná literatura INFOA
- Učebnice/Odborná literatura TRITON