František Horník: Rozvoj a vzdělávání pracovníků
František Horník: Rozvoj a vzdělávání pracovníků

František Horník: Rozvoj a vzdělávání pracovníků

"Rozvoj a vzdělávání pracovníků : Hroník František " Učící se organizace není stav, ale proces. Stejně tak „nové trendy“ nejsou inventářem novinek a sadou hotových odpovědí, ale především podnětem. Sám autor této knihy tvrdí: „Budu rád, když se mi podaří vás podnítit, že něco z toho, co jsem napsal, může být ještě nějak jinak. Mou ambicí je být spíše inspirací než návodem.“ František Hroník je však příliš skromný, vždyť ve své knize obsáhl vše,…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: František Horník: Rozvoj a vzdělávání pracovníků
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

"Rozvoj a vzdělávání pracovníků : Hroník František " Učící se organizace není stav, ale proces. Stejně tak „nové trendy“ nejsou inventářem novinek a sadou hotových odpovědí, ale především podnětem. Sám autor této knihy tvrdí: „Budu rád, když se mi podaří vás podnítit, že něco z toho, co jsem napsal, může být ještě nějak jinak. Mou ambicí je být spíše inspirací než návodem.“ František Hroník je však příliš skromný, vždyť ve své knize obsáhl vše, co studenti personalistiky i samotní personalisté potřebují pro svoji práci. Jde tedy o vyrovnaný mix teorie a praxe. Teorie zahrnuje především strategický rozvoj lidských zdrojů a vliv firemní kultury na rozvoj lidí. Praktické kroky pak podrobně vysvětlují celý cyklus existence zaměstnance v organizaci – od výběru přes hodnocení, vzdělávání až k jeho efektivitě na pracovním místě. Najdete zde inspirativní a současné metody v e-learningu, tréninku a další aspekty neustále se učící organizace.Z obsahuPŘEDMLUVAÚVODSTRATEGIE ROZVOJE LIDSKÝC ZDROJŮOrganizační triáda a řízení výkonnostiTriáda řízení výkonnostiOrganizační triáda Kultura–Strategie–StrukturaOrganizační kultura a rozvoj lidíTypologie dle T. B. Deala a A. A. KennedyhoStrategie rozvoje a vzděláváníStrategie rozvoje organizace a jedinceStrategie velkého skoku a plynulého zlepšováníRozvoj lidských zdrojů a organizační strukturaTradiční model ve velkých firmáchPartnerský model ve velkých firmáchVYMEZENÍ POJMŮ ANEB TROCHA TEORIEDefinice a funkce učeníZákladní pojmyDruhy učeníTři zdroje učeníZvídavé chování a učení se hrouUčení se metodou pokusu a omylu nebo úspěchu (rozšiřování zkušenosti)Učení se pomocí kritického odstupuÚrovně učeníIndividuální učení a tři úrovně změnyTeorie učení, učební principy a podmínky pro efektivní individuální učeníÚkolyKolísání pozornostiKřivky učení a zapomínáníStyly učeníKognitivní styly učeníUčební zásady individuálního učeníShrnutíUčení na úrovni skupinyUčení na úrovni organizace, firmyRozvoj individuálních znalostíRozvoj znalostí organizacePodmínky pro efektivní organizační učení (indwelling)ŘÍZENÍ PODLE KOMPETENCÍPojetí kompetenceHistorieVymezeníKompetence a rysyKompetenční modelKompetenční model jako mostStrategické východisko ři designování kompetenčního modeluKompetenční model jako základní nástroj HRMKNOWLEDGE MANAGEMENTOdlišení knowledge managementu a vzděláváníUčící se organizace jako pozadíZákony páté disciplínyNaučené neschopnosti se neučitKrátké shrnutíHRM a knowledge managementZákladní výkladová schémata v knowledge managementuGenealogický model znalostíDruhy znalostíUplatňované strategieStrategie chytrých znalostíStrategie emočních znalostíTransformace znalostíMetody v knowledge managementuDiskrétní metodyDifuzní metodyPorovnávání knowledge managementu a talent managementuŘÍZENÍ KARIÉRY A TALENT MANAGEMENTŘízení kariéryPlánování kariéryRealizaceZpětná vazbaVymezení talentu a talent managementuKdo je talentemTalent managementDůvody pro talent managementPodmínky pro fungující talent managementProces talent manag

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.