František Čapka, Pavla Králová: Textová příručka k výuce dějepisu II.
František Čapka, Pavla Králová: Textová příručka k výuce dějepisu II.

František Čapka, Pavla Králová: Textová příručka k výuce dějepisu II.

Publikace: Textová příručka k výuce dějepisu II. - Novověk a doba moderní - František Čapka;Pavla Králová. Ucelený soubor úryvků dokumentů, odborných, populárně naučných i beletristických textů pro využití ve výuce dějepisu na základních a středních školách. Především učitelům může příručka usnadnit přípravu poutavých hodin, jež probudí v žácích zájem o historii. Publikace však není určena pouze jim, ale i samotným žákům či studentům a také…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: František Čapka, Pavla Králová: Textová příručka k výuce dějepisu II.
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Textová příručka k výuce dějepisu II. - Novověk a doba moderní - František Čapka;Pavla Králová. Ucelený soubor úryvků dokumentů, odborných, populárně naučných i beletristických textů pro využití ve výuce dějepisu na základních a středních školách. Především učitelům může příručka usnadnit přípravu poutavých hodin, jež probudí v žácích zájem o historii. Publikace však není určena pouze jim, ale i samotným žákům či studentům a také širší veřejnosti se zájmem o dějiny. Na konci každé ukázky příručka nabízí otázky a úkoly. Ty slouží ke kontrole porozumění textu a jako inspirace k diskusi na dané téma. Tento druhý díl se zabývá obdobím od novověku po dobu moderní. Publikace: Textová příručka k výuce dějepisu II. - Novověk a doba moderní - František Čapka;Pavla Králová. Textová příručka k výuc.děj.II - Novověk a doba moderní - Scientia - Jazyk: CZ - Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá - 260 str. František Čapka; Pavla KrálováNovověk a doba moderníScientia 2006Kniha, čeština, 260 stran

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.