František Burda: Kultura služby
František Burda: Kultura služby

František Burda: Kultura služby

Publikace: Kultura služby - Analýza a aplikace antropologických východisek - Analýza a aplikace antropologických východisek - František Burda. Fenomén služby bývá často vnímán z hlediska praxistického přístupu nebo z hlediska různých teorií sociální práce. Tato studie se službou zabývá jako kulturním fenoménem z perspektivy kulturně-antropologického přístupu. Ten nás přivádí k samotným kořenům kulturního fenoménu služby, kde se odhalují jeho…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: František Burda: Kultura služby
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Kultura služby - Analýza a aplikace antropologických východisek - Analýza a aplikace antropologických východisek - František Burda. Fenomén služby bývá často vnímán z hlediska praxistického přístupu nebo z hlediska různých teorií sociální práce. Tato studie se službou zabývá jako kulturním fenoménem z perspektivy kulturně-antropologického přístupu. Ten nás přivádí k samotným kořenům kulturního fenoménu služby, kde se odhalují jeho teologické základy. Teologií služby se zabýváme v duchu rozvíjení zásadních kulturně teoretických východisek koncepce René Girarda a jeho mímétické teorie kultury. Tato práce usiluje o kulturně teoretický přístup, který zpracovává vnitřní teologické principy vyplývající ze závěrů několik set let trvající intenzívní teologicko-filosofické diskuze. Reflektované teologické principy nepojímá ve smyslu intencí dogmatické teologie, nýbrž jako fenomenologicko-antropologická fakta odhalující povahu lidského způsobu existence, která se následně odrážejí ve fenoménech kultury, především ve fenoménu služby. Publikace: Kultura služby - Analýza a aplikace antropologických východisek - Analýza a aplikace antropologických východisek - František Burda.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.