Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Eva Lebedová: Voliči, strany a negativní kampaň

Učebnice/Odborná literatura

Eva Lebedová: Voliči, strany a negativní kampaň

Hodnocení: 1x
  • 4

O vlivu politické komunikace na volební chování, popřípadě voličské preference, toho stále víme velmi málo. Autorka se pokouší zaplnit mezeru v této oblasti a přináší více porozumění pro fungování politické komunikace v českých volbách. Kniha se soustředí zejména na působení negativní reklamy, jež byla ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.82296

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Eva Lebedová: Voliči, strany a negativní kampaň koupíte i tady

Specifikace Eva Lebedová: Voliči, strany a negativní kampaň

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 208 Kč

O vlivu politické komunikace na volební chování, popřípadě voličské preference, toho stále víme velmi málo. Autorka se pokouší zaplnit mezeru v této oblasti a přináší více porozumění pro fungování politické komunikace v českých volbách. Kniha se soustředí zejména na působení negativní reklamy, jež byla jedním z komunikačních formátů, který k nám byl importován z amerického prostředí a znamenal počátek procesu amerikanizace volebních kampaní, tzn. jejich modernizace a profesionalizace. V knize lze najít odpovědi na » ... a dál?

Produkt Eva Lebedová: Voliči, strany a negativní kampaň

Eva Lebedová: Voliči, strany a negativní kampaň - parametry

Název produktu: Eva Lebedová: Voliči, strany a negativní kampaň
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 208 Kč
Maximální cena: 397 Kč
Ušetríte až: 189 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

O vlivu politické komunikace na volební chování, popřípadě voličské preference, toho stále víme velmi málo. Autorka se pokouší zaplnit mezeru v této oblasti a přináší více porozumění pro fungování politické komunikace v českých volbách. Kniha se soustředí zejména na působení negativní reklamy, jež byla jedním z komunikačních formátů, který k nám byl importován z amerického prostředí a znamenal počátek procesu amerikanizace volebních kampaní, tzn. jejich modernizace a profesionalizace.

V knize lze najít odpovědi na otázky:

Jak funguje politická komunikace v České republice a čím se odlišuje od komunikačních systémů tradičních západních demokracií? Dokáže zákonná regulace usměrňovat podobu volebních kampaní? Jak u nás politické strany využívají negativní reklamu? Může negativní reklama ovlivňovat volební účast, zapojení občanů do politiky apod.?

Snahou autorky je přitom nepopisovat vybrané téma izolovaně, ale zabývat se jím v širším systémovém a politicko-společenském kontextu.

Podtitul: Politická komunikace v České republiceAutor: Eva LebedováEdice: StudieRok vydání: 2014Vazba: Brožovaná bez přebalu leskláISBN: 978-80-7419-158-9Počet stran: 264Rozměry: 232,0 x 153,0 x 17,0


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.