Celkové hodnocení
4.1 Komfort nakupování
4 Zákaznický servis
4 Včasné dodání
119 uživatelských recenzí
Pobočky
- : Praha, Mochovská 38, 19800
- : Liberec, U Nisy 6, 46001
- : Hradec Králové, S.K. Neumanna 1257, 50002
- : Brno, Vackova 39, 61200
Uživatelské recenze Euroking.cz
Rostislav.Dol
- nic
- Doba dodání Lhaní o odeslání Nereagují na email Podvodný obchod
V pondělí 21.1.2019 my bylo řečeno že balíček byl odeslán PPL na mou adresu. 23.1.2019 nebyla ani žádná informace od PPL že by převzali zásilku tak jak tomu obvykle je. jen mi odpoledne přišel Email Dobrý den, Vámi objednané zboží bude expedováno během následujících 3 pracovních dní. V den expedice zboží Vás budeme informovat pomocí emailu. Omouváme se za způsobené potíže. Děkujeme Vám za nákup v našem obchodě. S přáním hezkého dne Antalon s.r.o. Zákaznické oddělení Na Humnech 159 46007 Liberec Proto jsem volal na telefon uvedený v emailu co to je že mi bylo řečeno 21.1. že balíček byl již 21.1. odeslán. Na to mi paní řekla že balíček byl odeslán v úterý 22.1. že dostala novou informaci že to nebylo odesláno toho 21.1. tak jak mi předtím řekla. Když jsem chtěl po ní číslo Balíčku abych ho mohl u PPL sledovat mi řekla že ho musí zjistit . Údajné číslo balíčku mi poslala až po mém dalším telefonátu dnes 24.1. ale ve znění emailu že PPL balíček ztratila Dobrý den, zde zasílám číslo balíku, již prověřuji u PPL z jakého důvodu je tam uvedeno zásilka nenalezena. Zaslala jsme jim již i interní podklady pro dohledání. https://www.ppl.cz/main2.aspx?cls=Package&idSearch=41181739956 Prosím vyčkejte než se Vám ozvu S přáním hezkého dne Petra Stříbrná Proto jsem jí 24.1. volal již podruhé aby mi zaslala také ten interní doklad od zásilky abych to mohl také u PPL reklamovat. Nato mi řekla že to nemůže a začala se ohánět GDPR což bych chápal ale jedná se přeci o můj balíček nebo číslo od balíčku bylo vymyšleno? Ono když zadáte do sledování balíčku na stránkách PPL 11 mistné číslo které si vymyslíte tak vám to napíše že zásilka neexistuje. Ale abych si to prověřil tak jsem volal i na PPL a celou situaci jsem jim vysvětlil. Od PPL mi bylo řečeno že od firmy Antalon s.r.o. ,Na Humnech 159 ,46007 Liberec neevidují žádný balíček pod číslem 41181739956 a ani od téhle firmy reklamaci na ztracenou zásilku evidovanou pod číslem 41181739956 tak jak my bylo od paní Petry Stříbrné , teda doufám že jméno je pravé a ne lež řečeno. PROTO NEDOPORUČUJI TENTO OBCHOD KTERÝ ZÁKAZNÍKŮM LŽE A NEJSEM SÁM KOMU LHALI A ZKOUŠELI STEJNÉ PRAKTIKY . A NAVÍC NA EMAIL NEREAGUJI VIZ. RECENZE JINÉ PANÍ Dana Kouřimská 10 % Žádná! Jen slibuji,balamuti a vymysli si... Od 7.12. Kdy jsme udelali objednavku a ihned poslali nemalou castku,abysme meli zaruku,ze nam zbozi nevyprodaji,se tyden nic nedelo...Jen ze platbu maji na ucte a zbozi co nejdrive poslou...Nic se nedelo...Az po mem tydenim opravdu otravovanim,se zacalo dit...Pani sice mila,ale bohuzel lharka...Ze zbozi ihned posilaji,ze se to trochu zpozdilo,ze uz kuryr prevzal zbozi a plno jinych vymluv!!!!!!!Cislo baliku neexistuje,overovala jsem si to primo u dopravce!!!!!!Myslela jsem si,ze se vsichni se spatnymi recenzemi myli,ale opak je pravdou!!!!!Obchod by se mel nad sebou zamyslet!Jsou to lhari,podvodnici a zlodeji
- nic
- Doba dodání Lhaní o odeslání Nereagují na email Podvodný obchod
Melín
- Zdánlivě vše ok ALE
- Zboží označené skladem nemají
27.11.2018 objednána elektická pila Makita ůdajně skladem.Několik telefonátů,že do vánoc určitě bude,no a výsledek pod stromkem bobek,telefony nezvedají na maily nereagují proto ruším objednávku a velice lituji,že jsem si dříve nepřečetl jejich recenze.V A R U J I.
- Zdánlivě vše ok ALE
- Zboží označené skladem nemají
majka
- vůbec nic!!!
- Nevěřte této společnosti, lžou, když objednáte zboží které mají údajně skladem, za 14 dní Vám přijde zpráva, že bylo zboží poškozeno a nabízí náhradní variantu.... Do společnosti se velmi těžko dovoláte, možná když "jednu paní"....
Už u nich nikdy víc už neobjednám!!! Pročtěte si nejdřív recenze a přemýšlejte!
- vůbec nic!!!
- Nevěřte této společnosti, lžou, když objednáte zboží které mají údajně skladem, za 14 dní Vám přijde zpráva, že bylo zboží poškozeno a nabízí náhradní variantu.... Do společnosti se velmi těžko dovoláte, možná když "jednu paní"....
Petra Nováková
- zatím nic PRO
- JE TO JIŽ TŘI TÝDNY A ZAPLACENÉ ZBOŽÍ STÁLE NEMÁM, - ŽÁDNÉ ZPRÁVY CO SE DĚJE - SAMI NEKOMUNIKUJÍ . JEN NA MÉ DOTAZY PŘIJDE OMLUVA A ŽE ZBOŽÍ JIŽ BUDOU POSÍLAT
Nevím, co si mám myslet, jen stále věřím, že mi objednané zboží přijde....
- zatím nic PRO
- JE TO JIŽ TŘI TÝDNY A ZAPLACENÉ ZBOŽÍ STÁLE NEMÁM, - ŽÁDNÉ ZPRÁVY CO SE DĚJE - SAMI NEKOMUNIKUJÍ . JEN NA MÉ DOTAZY PŘIJDE OMLUVA A ŽE ZBOŽÍ JIŽ BUDOU POSÍLAT
Hamanová neuvádět
- objednané zboží nebylo na skladě, objednávka zrušena dne 30.10.2017.Následně mi bylo několikrát oznámeno, že zboží mám připravené na skldě. 1/ protože byla objednávka zrušena, objednala jsem jinde. Na opětovaná upozornění na odběr zboží mi byla zaslána omluva. dnes je 14.11. a upozornění na převzetí zboží přišlo pro změnu SMS. Čekám, až obchod pochopí, že objednávka byla i z jejich strany zrušena, protože vlastně nabízeli zboží, které neměli na skladě se slíbeným termínem téměř ihned.
Obchod svým známým bych v žádném případě nedoporučila. Myslím že popis jednání stačí,, k vysvětlení
- objednané zboží nebylo na skladě, objednávka zrušena dne 30.10.2017.Následně mi bylo několikrát oznámeno, že zboží mám připravené na skldě. 1/ protože byla objednávka zrušena, objednala jsem jinde. Na opětovaná upozornění na odběr zboží mi byla zaslána omluva. dnes je 14.11. a upozornění na převzetí zboží přišlo pro změnu SMS. Čekám, až obchod pochopí, že objednávka byla i z jejich strany zrušena, protože vlastně nabízeli zboží, které neměli na skladě se slíbeným termínem téměř ihned.
peter
- šíře sortimentu ceny zboží v akcích možnosti vyzbednutí
pravidelně se na e-shop vracím, příjemné ceny, stabilní obchod
- šíře sortimentu ceny zboží v akcích možnosti vyzbednutí
dasf
- Po záruční době je jim zákazník ukradený. Potřebuji opravit přímou brusku Hitachi a oni mi odpověděli, že je posílají do zahraničí a víc se se mnou nebavili.
Od nich už nikdy.
- Po záruční době je jim zákazník ukradený. Potřebuji opravit přímou brusku Hitachi a oni mi odpověděli, že je posílají do zahraničí a víc se se mnou nebavili.
Petr K.
- komunikace rychlost cena
- nic
Spokojenost s nakupem
- komunikace rychlost cena
- nic
Neznámý
nakupovala jsem poprvé a zatím dobře
spotřebitel
- nic
- prodávají nekvalitní výrobky, když je chcete reklamovat, máte smůlu, reklamaci neuznají
nedoporučuji
- nic
- prodávají nekvalitní výrobky, když je chcete reklamovat, máte smůlu, reklamaci neuznají