Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Knihy naučná literatura » Srovnání cen Erik Du Plessis: Jak zákazník vnímá značku

Knihy naučná literatura

Erik Du Plessis: Jak zákazník vnímá značku

Hodnocení: 1x
  • 4

Publikace: Jak zákazník vnímá značku-Nahlédněte s pomocí neurovědy do hlav spotřebitelů - Erik du Plessis. Autor s pomocí neurovědy odhaluje způsob, jak lidé uvažují o značkách, analyzuje jejich nákupní chování, zkoumá vliv dlouhodobějších pocitů na rozhodování. Radí, jak se trefit na jejich tlačítko ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.87692
skladem

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Erik Du Plessis: Jak zákazník vnímá značku koupíte i tady

Specifikace Erik Du Plessis: Jak zákazník vnímá značku

Kategorie Knihy naučná literatura
Nejnižší cena 160 Kč

Autor s pomocí neurovědy odhaluje způsob, jak lidé uvažují o značkách, analyzuje jejich nákupní chování, zkoumá vliv dlouhodobějších pocitů na rozhodování. ... a dál?

Produkt Erik Du Plessis: Jak zákazník vnímá značku

Erik Du Plessis: Jak zákazník vnímá značku - parametry

Název produktu: Erik Du Plessis: Jak zákazník vnímá značku
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 160 Kč
Maximální cena: 359 Kč
Ušetríte až: 199 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Publikace: Jak zákazník vnímá značku-Nahlédněte s pomocí neurovědy do hlav spotřebitelů - Erik du Plessis. Autor s pomocí neurovědy odhaluje způsob, jak lidé uvažují o

značkách, analyzuje jejich nákupní chování, zkoumá vliv

dlouhodobějších pocitů na rozhodování. Radí, jak se trefit na

jejich tlačítko "koupit". Přenáší poznatky z výzkumu mozku do světa

reklamy a zjišťuje tak, co se odehrává v hlavách spotřebitelů.

Velmi užitečné čtení pro marketéry a brand manažery. Kniha Jak

zákazník vnímá značku bude však nepochybně poutavým zážitkem i pro

intelektuálně zaměřené čtenáře bez praktických ambicí. Využívání

neurovědy při výzkumech trhu znamená velký příslib do budoucna.

Dokonalá znalost, kdy a jak určitý jedinec na něco reaguje, má

veliký význam především pro pochopení reakcí lidí na dynamické

stimuly, jako je třeba videoreklama. Publikace: Jak zákazník vnímá značku-Nahlédněte s pomocí neurovědy do hlav spotřebitelů - Erik du Plessis.


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.