Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Knihy naučná literatura » Srovnání cen Erich von Däniken: Neznámé z vesmíru - Kosmické stopy: nálezy, objevy a fenomény

Knihy naučná literatura

Více možností? Erich von Däniken: Neznámé z vesmíru - Kosmické stopy: nálezy, objevy a fenomény koupíte i tady

Specifikace Erich von Däniken: Neznámé z vesmíru - Kosmické stopy: nálezy, objevy a fenomény

Kategorie Knihy naučná literatura

Tým vědců z různých oborů přírodních a společenských věd se vydává po celém světě, aby hledal stopy mimozemských civilizací. Na Zemi údajně existují hmatatelné důkazy o vlivu vyšších kultur, o návštěvách jejich vyslanců na naší planetě a zřejmé snaze urychlit vývoj poznání lidstva. Z Evropy, Asie, Egypta a jihoamerického kontinentu se sbíhají nitky nových poznatků, které Erich von Däniken prezentuje v oblasti, která už není jen doménou fantazie. ... a dál?

Produkt Erich von Däniken: Neznámé z vesmíru - Kosmické stopy: nálezy, objevy a fenomény