Ema Hrešanová: Kultury dvou porodnic: etnografická studie
Ema Hrešanová: Kultury dvou porodnic: etnografická studie

Ema Hrešanová: Kultury dvou porodnic: etnografická studie

Publikace: Kultury dvou porodnic: etnografická studie - Ema Hrešanová. Předkládaná práce je etnografií organizačních kultur dvou českých porodnic. Prezentuje zjištění z dvacetiměsíčního etnografického výzkumu, který autorka uskutečnila v období od roku 2004 do roku 2007 ve dvou českých porodnicích. Práce nabízí hlubší porozumění organizačnímu kontextu, v němž se v českém prostředí odehrává naprostá většina porodů. Vychází ze sociálních studií…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Ema Hrešanová: Kultury dvou porodnic: etnografická studie
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Kultury dvou porodnic: etnografická studie - Ema Hrešanová. Předkládaná práce je etnografií organizačních kultur dvou českých porodnic. Prezentuje zjištění z dvacetiměsíčního etnografického výzkumu, který autorka uskutečnila v období od roku 2004 do roku 2007 ve dvou českých porodnicích. Práce nabízí hlubší porozumění organizačnímu kontextu, v němž se v českém prostředí odehrává naprostá většina porodů. Vychází ze sociálních studií lidské reprodukce, zejména antropologie a sociologie porodu. Publikace: Kultury dvou porodnic: etnografická studie - Ema Hrešanová. Předkládaný titul je z oblasti sociálně vědního výzkumu lidské reprodukce a porodu. Autorka v něm kombinuje přístupy z oblasti medicínské antropologie a sociologie a organizačních studií, přičemž jejím hlavním cílem je postihnout (organizační) kulturu dvou vybraných českých porodnic. Hlavní otázka, na kterou se studie snaží odpovědět, zní, jak kultury zkoumaných porodnic tvarují a ovlivňují poskytovanou porodní péči, a zda a jak kultury daných porodnic formují průběh a výsledky porodů žen, jež v

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.