Elizabeth Haas Edersheim: Management podle Druckera - Odkaz zakladatele moderního managementu
Elizabeth Haas Edersheim: Management podle Druckera - Odkaz zakladatele moderního managementu

Elizabeth Haas Edersheim: Management podle Druckera - Odkaz zakladatele moderního managementu

od 383 Kč
Guru a zakladatel moderního managementu, vídeňský rodák Peter F. Drucker zemřel v kalifornském Claremontu v listopadu 2005, osm dnů před svými 96. narozeninami. Během své dlouhé a pozoruhodné kariéry originálního myslitele, autora a konzultanta napsal desítky knih ainspiroval nespočet podnikových i společenských a politických vůdčích osobností patří k nim také Winston Churchill, mexický prezident Vicente Fox, zakladatel firmy Sony Akito Morita,…
albatrosmedia.cz
Za dopravu 45 Kč Skladem
383 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Elizabeth Haas Edersheim: Management podle Druckera - Odkaz zakladatele moderního managementu
Minimální cena: 383 Kč
Maximální cena: 383 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Guru a zakladatel moderního managementu, vídeňský rodák Peter F. Drucker zemřel v kalifornském Claremontu v listopadu 2005, osm dnů před svými 96. narozeninami. Během své dlouhé a pozoruhodné kariéry originálního myslitele, autora a konzultanta napsal desítky knih ainspiroval nespočet podnikových i společenských a politických vůdčích osobností patří k nim také Winston Churchill, mexický prezident Vicente Fox, zakladatel firmy Sony Akito Morita, spoluzakladatel Intelu Andy Grove, Bill Gates z Microsoftu, A. G. Lafley, šéf firmy Procter &Gamble, či někdejší šéf firmy GE a nejproslulejší  manažer posledních desetiletí Jack Welch.     Elizabeth Haas Edersheim, autorce knihy Management podle Druckera (Management Press, váz. s přebalem, 240 str., doporučená cena 450 Kč, z angl. ji přeložila IrenaGrusová), se dostalo té jedinečné výsady, že mohla posledních šestnáct měsíců jeho života vést s Peterem Druckerem osobní rozhovory, které se také staly základem této Druckerovy myšlenkové biografie. Kniha zachycuje a shrnuje zásadní a nejvlivnější Druckerovymanažerské koncepce a naznačuje, jak dnes utvářejí organizační strategie a podnikatelské trendy sleduje případy, v nichž žijí, příklady jejich úspěšné implementace v praxi organizací, i možnosti jejich uplatnění v podmínkách rizik a příležitostínadcházejících desetiletí. A také připomíná, že Peter Drucker svědek hospodářského kolapsu Evropy ve třicátých letech minulého století nepovažoval byznys jen za nástroj vydělávání peněz; fungující, efektivně řízené a produktivní podnikové (i nepodnikové)organizace chápal jako metodu, která pomáhá zajistit společenskou stabilitu a demokracii.     Kniha předkládá i Druckerovy postřehy o proměnách moderního byznysu, o ekonomických změnách a trendech, z nichž mnohé sám již před desítkami let předvídal, asoustřeďuje je do pěti hlavních oblastí, v nichž moderní organizace musí vytvářet zítřek (vztahy se zákazníky; systematické inovování a odvrhování, opouštění zastaralého; rozvoj dlouhodobých vztahů podnikatelské spolupráce; lidé a znalosti získávání arozvoj znalostních pracovníků; systematický proces rozhodování).     Mimořádná pozornost (a zvláštní kapitola knihy) je věnována nezastupitelné roli (a odpovědnosti) nejvyšších vedoucích představitelů organizací, což bylo Druckerovo celoživotní, zvlášťnaléhavé téma (vždyť právě jejich efektivnost při propojování vnitřního a vnějšího prostředí organizací, které řídí, je klíčovým předpokladem efektivnosti jejich organizací!).     Elizabeth Haas Edersheim v knize rovněž přibližuje onenpříslovečný Druckerův sókratický styl zkoumání  problémů Peter Drucker nedává hotové odpovědi, ale klade pronikavé a podnětné otázky. Pronikavé a podnětné otázky, které podnikovým, společenským a politickým vůdcům minulých desetiletí i současnostipomáhaly a pomáhají vnímat jejich práci z nové perspektivy.     Kniha Management podle Druckera, která jedinečným způsobem vyvažuje myšlenkovou hloubku s praktickou využitelností poznatků, je jak vyjádření

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.