Elektromedia.cz
Elektromedia.cz

Celkové hodnocení

73% 71x

2.9 Komfort nakupování

2.7 Zákaznický servis

2.9 Včasné dodání

71 uživatelských recenzí

Pobočky

  • : Praha 5, Radlická 117, 15000
  • Elektromedia s.r.o.: Tachov, Třída Míru 2117, 34701

Uživatelské recenze Elektromedia.cz

karel4

25.01.2012
  • jednání a včasné doručení
  • žádné
Celkové hodnocení
80%
Komfort nakupování
60%
Zákaznícký servis
80%
Včasné doručení
100%

Zboží z obchodu dorazilo včas a v pořádku. Dosud jsem spokojený.

  • jednání a včasné doručení
  • žádné

Michal

25.01.2012
  • Dobré jednání rychlé dodání levný
Celkové hodnocení
93.4%
Komfort nakupování
100%
Zákaznícký servis
80%
Včasné doručení
100%

Dodání proběhlo v pořádku a v dohodnutém termínu. Se servisem jsem byl spokojen, řidič ochotný,mohu doporučit.

  • Dobré jednání rychlé dodání levný

Elektromedia s.r.o.

28.02.2011
Celkové hodnocení
60%
Komfort nakupování
0%
Zákaznícký servis
0%
Včasné doručení
0%

Dobrý den, potíže s reklamací nás mrzí. Značkové servisy však nespadají pod naši společnost. Zákazníkovi jsme nabídli posouzení vady přístroje jiným autorizovaným servisem.

Radek Bušta

15.02.2011
Celkové hodnocení
20%
Komfort nakupování
0%
Zákaznícký servis
0%
Včasné doručení
0%

Dobrý den všem. Chtěl bych se podělit o zkušenost s reklamací TV LG60PK950, zakoupeného v http://www.elektromedia.cz/ TV jsem zakoupil na základě lepší ceny, kterou mi tato společnost nabídla. V tuto dobu jsem byl pochopitelně přesvědčen o tom, že lepší obchod jsem si nemohl vybrat. TV jsem obdržel 22.11.2010 a zpočátku jsem byl velice spokojen a to natolik, že jsem na TV napsal recenzi, ve které jsem nešetřil superlativy. Bohužel po dalších pár dnech mé nadšení vystřídalo překvapení, když jsem zjistil určitou ?nehomogenitu barev obrazu?. Zkrátka fleky. Nebyl jsem ochoten u takto drahé TV tuto závadu akceptovat, ale v době vánoc jsem chtěl s pochopitelných důvodů mít TV doma. A tak jsem se telefonicky domluvil s reklamačním oddělením na tom, že po svátcích bych zavolal servis a ukázal co je na TV špatně a na základě tohoto, by se TV vyměnila za nový kus v rámci ?Rozporu s kupní smlouvou?. Nakonec jsem 7.1.2011 TV odeslal, resp. obchod si pro ni poslal odvoz. Mimochodem telefonický kontakt s reklamačním oddělením byl od doby odeslání TV, možný pouze z jiných telefonů, nežli z mého. Zajímavá bylo hlavně to, že v době volání z mého telefonu hovor nikdo nepřijímal a to jsem to v jednu dobu zkoušel asi 20x do hodiny. Ale jakmile jsem zkusil zavolat z jiného přístroje, tak do pár sekund byl hovor přijat. Zkoušel jsem to z telefonů dcery , manželky a kolegy. Možná tam v době mého volání nikdo nebyl, nevím. Ale abych se vrátil k tématu. TV byla odvezena a já se poměrně často ptal na věci ohledně toho, kdy bude vše vyřízeno atd. Dostávalo se mi odpovědí typu: ?TV je na posouzení, urgovali jsme opravu, jakmile budeme něco vědět, budeme informovat.? Na moji žádost zaslali i kontakt na servis. Počítal jsem s tím, že podle domluvy řeší reklamaci k mé spokojenosti co nejrychleji a že je nebudu ani ?otravovat? dotazy, jak to vypadá a nechám je dělat svou práci. Nicméně od 19.1. do 1.2.2011 se mi nikdo od ELME neozval ani emailem a ani telefonicky. Bylo mi to opravdu velice divné, ale trpělivě jsem čekal, vědom si toho, že na posouzení závady mají 30dnů, že se vše vyřeší k mé spokojenosti a že mne přece tak dlouho nenechají čekat, když jde jen o pouhé posouzení!!! Bohužel, nevyřešilo. Nakonec se mi ozvali 5dní před uplynutím lhůty, kterou mají ze zákona na posouzení reklamace s tím, že závadu servis neuznal. Servis napsal to, že závada je viditelná pouze při statickém obrazu, což není pravda! A i společnost LG mi napsala, že fleky na TV v žádném případě nesmí být!!!! Takže moje TV byla od 19.1.2011 do 2.2.2011 kdesi a nikdo mi nic nedal vědět. Po doručení jsem se ptal i na servisu, proč to trvalo tak dlouho a vedoucí mi oznámil, že jim nikdo neřekl ať spěchají. Navíc mi TV poslali obráceně v krabici, tj. dnem vzhůru. To ale již nesouvisí s obchodem, kde jsem TV zakoupil. Akorát by mne zajímalo, na jak dlouho by byla opravdová reklamace, ale u ELME to už nikdy rozhodně zkoušet nebudu. Žádal jsem ELME o vyjádření k reklamaci. Slíbili, že se mi ozvou. Ale po zkušenostech s nimi mě nepřekvapilo to, že nikdo po týdnu nenapsal ani řádku. Rozhodně to byl poslední nákup v ELME!!!!!

sk_priv@centrum.cz

16.04.2010
Celkové hodnocení
20%
Komfort nakupování
0%
Zákaznícký servis
0%
Včasné doručení
0%

Obchod nasadí na některé zboží nízkou cenu, uvedou že mají zboží skladem a pak nabízejí alternativně vyprodejní ležáky. Trik z mateřské školky. :-)

Roman S.

29.11.2009
Celkové hodnocení
100%
Komfort nakupování
0%
Zákaznícký servis
0%
Včasné doručení
0%

Pohodlný nákup, fajn jednání - doporučuji.

Lukas

24.11.2009
Celkové hodnocení
100%
Komfort nakupování
0%
Zákaznícký servis
0%
Včasné doručení
0%

Kupoval jsem si v tomto obchode flash disk, dorucen byl do 3 pracovnich dnu a naprosto bez problemu. Tento eshop vrele doporucuji.

jarka

06.05.2009
Celkové hodnocení
100%
Komfort nakupování
0%
Zákaznícký servis
0%
Včasné doručení
0%

při koupi tv poradili,dodali do 24 hod.prostě super

cvrk125

29.12.2008
Celkové hodnocení
100%
Komfort nakupování
0%
Zákaznícký servis
0%
Včasné doručení
0%

zboží dodáno včas a ceny jsou dobrý

dany

12.12.2008
Celkové hodnocení
20%
Komfort nakupování
0%
Zákaznícký servis
0%
Včasné doručení
0%

Objednal jsem si mikrovlnku na druhý den volali jestli můžu počkat 2 týdny že ji nemají skladem - tak jo. Za dva týdny SMS že stornujou objednávku, nemužou ji prý sehnat. Ale v nabídce o tři stovky najednou víc. U mě mají konec.