Electroworld.cz
Electroworld.cz

Celkové hodnocení

53% 127x

2.9 Komfort nakupování

2.3 Zákaznický servis

2.7 Včasné dodání

127 uživatelských recenzí

Pobočky

  • : Brno, Skandinávská 6, 61900
  • : Brno, U dálnice 777, 66642
  • : České Budějovice, České Vrbné 2360, 37011
  • : Karlovy Vary, Chebská 384/19c, 36006
  • : Hradec Králové, Rašínova 1669, 50002
  • : Liberec, Sousedská 599, 46011
  • : Ostrava, Rudná 122/3118, 70030
  • : Ostrava, Sjízdná 5554/2, 72200
  • : Olomouc, Kafkova 6, 77900
  • : Pardubice, Palackého třída 2748, 53002
  • : Plzeň, Nákupní 5/1459, 31216
  • : Plzeň, Písecká 972/1, 32600
  • : Praha, Radlická 520/117, 15800
  • : Praha, Řevnická 1/121, 15521
  • : Praha, Chlumecká 1531, 19819
  • : Mladá Boleslav, Jičínská 1, 29301
  • : Čestlice, U Makra 123, 25170
  • : Zlín, Třída 3. května 1205, 76302
  • : Brno, Dornych 404/4, 60200

Uživatelské recenze Electroworld.cz

Radka

03.12.2012
  • nic
  • Před 6 dny jsem si na internetu objednala zboží na které měli jen ten den akční cenu.Objednávku jsem zadala minutu po půlnoci s tím že mají na skladě více jak sto kusů.Den na to jsem volala na infolinku zda je všechno v pořádku..arogantně mi bylo řečeno že pokud by nebylo něco v pořádku tak mi ihned zavolají!! Po dnešním asi pátém telefonu mi přišel email že mám smůlu bylo málo kusů a na mě nevyšlo.Vrcholem všeho je to že mi PRÝ posílali informační sms!!!
Celkové hodnocení
20%
Komfort nakupování
20%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
20%

NEDOPORUČUJI!!!!!

  • nic
  • Před 6 dny jsem si na internetu objednala zboží na které měli jen ten den akční cenu.Objednávku jsem zadala minutu po půlnoci s tím že mají na skladě více jak sto kusů.Den na to jsem volala na infolinku zda je všechno v pořádku..arogantně mi bylo řečeno že pokud by nebylo něco v pořádku tak mi ihned zavolají!! Po dnešním asi pátém telefonu mi přišel email že mám smůlu bylo málo kusů a na mě nevyšlo.Vrcholem všeho je to že mi PRÝ posílali informační sms!!!

Neznámý

29.11.2012
Celkové hodnocení
26.6%
Komfort nakupování
40%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
20%

děs nenakupujte tam

Neznámý

12.11.2012
  • - neuznání reklamace, ani při doložení tří záručních oprav z autorizovaného servisu - arogantní jednání personálu
Celkové hodnocení
33.4%
Komfort nakupování
20%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
60%

Takové jednání s jakým jsem se setkala při reklamaci Nokie 500, by si firma neměla vůbec dovolit. S takovým přístupem jsem se u žádné firmy nesetkala. Zaměstnanci i paní manažerka mě přesvědčili, že se této firmě vyhnu obloukem. Vyhněte se obloukem této drůbežárně(velkoprodukci) a dejte přednost firmám, které ručí za to co prodávají

  • - neuznání reklamace, ani při doložení tří záručních oprav z autorizovaného servisu - arogantní jednání personálu

Alena

10.11.2012
  • Nic
  • Na internetu jsem si vyhládla mikrovlnnou troubu.našla jsem,že ji mají v kamenném obchodě.Pro troubu jsem vyjela a se sklamáním jsem zjístila,že ji na prodejně vůbec nemají.Když jsem ji chtěla objednat,tak bych čekala další 2-3týdny a navíc by byla asi o 500kč dražší než na internetu.
Celkové hodnocení
40%
Komfort nakupování
40%
Zákaznícký servis
40%
Včasné doručení
40%

Jsem zklamaná.

  • Nic
  • Na internetu jsem si vyhládla mikrovlnnou troubu.našla jsem,že ji mají v kamenném obchodě.Pro troubu jsem vyjela a se sklamáním jsem zjístila,že ji na prodejně vůbec nemají.Když jsem ji chtěla objednat,tak bych čekala další 2-3týdny a navíc by byla asi o 500kč dražší než na internetu.

Monika

10.10.2012
  • -nemohla jsem uplatnit reklamaci - hrozné jednání - ceny na netu jsou odlišné od těch na prodejně
Celkové hodnocení
40%
Komfort nakupování
20%
Zákaznícký servis
40%
Včasné doručení
60%

Koupila jsem si v Electroworldu Nokii X3-O2 po asi 10 měsících používání přestala fungovat, neuznali mi reklamaci, že byl telefon zkorodovaný, s odůvodněním, že v zimě jsem ho neměla používat..

  • -nemohla jsem uplatnit reklamaci - hrozné jednání - ceny na netu jsou odlišné od těch na prodejně

kuldan

19.09.2012
  • rušení poboček
  • matení zákazníků
Celkové hodnocení
20%
Komfort nakupování
20%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
20%

pomoccc...

  • rušení poboček
  • matení zákazníků

LL

10.09.2012
  • -
  • navysuji ceny pred slevovymi akcemi!
Celkové hodnocení
46.6%
Komfort nakupování
60%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
60%

Kafemlynek byl na jejich webu za 1300 a v jejich kamennem obchode za 1700! Chtel jsem pouzit kupon na slevu, rekli, ze na zbozi objednane pres internet se to nevztahuje! Uz jsem podal podmět na ČOI za klamani spotrebitele.

  • -
  • navysuji ceny pred slevovymi akcemi!

jj

30.08.2012
  • Nic
  • Nikdy vice
Celkové hodnocení
20%
Komfort nakupování
20%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
20%

Uz nikdy

  • Nic
  • Nikdy vice

Pavel

14.08.2012
  • Zamluvil jsem si chladničku SAMSUNG za 18999,- s tím, že mi ochotná prodavačka řekla o akci -20% na třídu A++ a A+++, která proběhne příští týden. Spočítal jsem cenu a těšil se na nový výrobek - mezitím šla chladnička den před akcí o 2000,- nahoru na 20999,- - kde je tedy ta sleva když to o 2000,- napálili (hajzlové)
Celkové hodnocení
73.4%
Komfort nakupování
80%
Zákaznícký servis
60%
Včasné doručení
80%

vychcandírové:-)

  • Zamluvil jsem si chladničku SAMSUNG za 18999,- s tím, že mi ochotná prodavačka řekla o akci -20% na třídu A++ a A+++, která proběhne příští týden. Spočítal jsem cenu a těšil se na nový výrobek - mezitím šla chladnička den před akcí o 2000,- nahoru na 20999,- - kde je tedy ta sleva když to o 2000,- napálili (hajzlové)

Lukáš

14.08.2012
  • Velké množství kamenných poboček
  • Rozdílné ceny na internetu a v kamenné prodejně
Celkové hodnocení
66.6%
Komfort nakupování
60%
Zákaznícký servis
40%
Včasné doručení
100%

Nakupoval jsem v electroworldu jen jednou a moje dojmy jsou rozpačité. Našel jsem si váhu na internetu a zjistil si, že je na pobočce skladem. Zajel jsem tedy na pobočku v domnění, že si ji prohlédnu a ihned koupím. Jaké ale bylo moje překvapení, když jsem zjistil, že cena na pobočce je mnohem vyšší než byla cena uvedená na internetu a to o desítky procent! Objednal jsem si tedy váhu přes internet a jel znovu na pobočku zboží si vyzvednout (i když si spočítám benzín, který jsem z Barrandova na zličín 2x projel, tak to vyjde levněji než kdybych si ji koupil za vyšší cenu na pobočce!). Informaci o rozdílnosti cen samozřejmě nikde neuvádí (nebo někde malým písmem, že si toho nikdo nevšimne). Pokud tedy chcete v electroworldu něco kupovat, objednávejte jen přes internet a na pobočce pouze vyzvedávat. Až na tento "detail" byl ale nákup v pořádku.

  • Velké množství kamenných poboček
  • Rozdílné ceny na internetu a v kamenné prodejně