EDIS Databázové systémy - Základy databázových systémov - Karol Matiaško, Monika Vajsová, Michal Zábovský, Matúš Chochlík

od 527 Kč
Druhý diel knihy je nadväzujúci na prvý s tým, že z prvého dielu je zachovaná časť kapitoly o jazyku SQL, čo umožní túto časť používať úplne samostatne. Obsahuje viacero kapitol, ktoré sprevádzajú čitateľa cez relačnú integritu, relačnú algebru a normalizáciu dátového modelu, popisuje podstatné časti jadra databázového systému, ktoré zabezpečuje správu transakcií a princípy zabezpečenia ich paralelného spracovania, venuje sa distribuovaným…
Martinus.cz
Za dopravu 89 Kč 27 dní
527 Kč
Za dopravu 89 Kč 27 dní
527 Kč Do obchodu

Název produktu: EDIS Databázové systémy - Základy databázových systémov - Karol Matiaško, Monika Vajsová, Michal Zábovský, Matúš Chochlík
Minimální cena: 527 Kč
Maximální cena: 527 Kč
0

Druhý diel knihy je nadväzujúci na prvý s tým, že z prvého dielu je zachovaná časť kapitoly o jazyku SQL, čo umožní túto časť používať úplne samostatne. Obsahuje viacero kapitol, ktoré sprevádzajú čitateľa cez relačnú integritu, relačnú algebru a normalizáciu dátového modelu, popisuje podstatné časti jadra databázového systému, ktoré zabezpečuje správu transakcií a princípy zabezpečenia ich paralelného spracovania, venuje sa distribuovaným databázovým systémom. Samostatná časť je úvodom do jazyka XML, ktorý sa v súčasnej dobe veľmi využíva vo väzbe na databázové systémy hlavne kvôli aplikáciám v prostredí internetu a intranetu a obsahuje návody ako využívať databázové systémy pri tvorbe aplikácií v rôznych programovacích jazykoch. Kniha obsahuje prílohy, v ktorých je uvedený základný popis práce s databázovými systémami Oracle, Informix a PostgreSQL, ich systémových tabuliek a spôsob importu a exportu dát do týchto databázových systémov. Ďalšia z príloh obsahuje vzorovú databázu vrátane dátového modelu a schémy. Táto databáza je použitá vo väčšine príkladov uvedených v knihe. Karol Matiaško Databázové systémy - Základy databázových systémov - Karol Matiaško, Monika Vajsová, Michal Zábovský, Matúš Chochlík od authora Karol Matiaško, Monika Vajsová, Michal Zábovský, Matúš Chochlík a nakladatelství v kategorii Knihy za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz

0
0%
5