Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Drahomíra Jucovičová, Hana Žáčková: Je naše dítě zralé na vstup do školy?

Učebnice/Odborná literatura

Drahomíra Jucovičová, Hana Žáčková: Je naše dítě zralé na vstup do školy?

Hodnocení: 3x
  • 3.33333

Ne zbytečně bývá nástup do školy přirovnáván ke vstupu do prvního zaměstnání nebo v dospělosti ke vstupu do života. V životě dítěte dochází k velkým změnám, od hravého dětství přechází do světa povinností, i když zatím pouze „malých“. Pokud ale dítě při vstupu do školy neuspěje, i z drobného problému se najednou ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.82285
skladem

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Drahomíra Jucovičová, Hana Žáčková: Je naše dítě zralé na vstup do školy? koupíte i tady

Specifikace Drahomíra Jucovičová, Hana Žáčková: Je naše dítě zralé na vstup do školy?

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 210 Kč

Otázek je mnoho a jsou zcela oprávněné a na místě, protože vstup dítěte do základní školy je nejen pro dítě, ale i pro celou jeho rodinu velkým krokem. Ne zbytečně bývá nástup do školy přirovnáván ke vstupu do prvního zaměstnání nebo v dospělosti ke vstupu do života. V životě dítěte dochází k velkým změnám, od hravého dětství přechází do světa povinností, i když zatím pouze „malých“. Pokud ale dítě při vstupu do školy neuspěje, i z drobného problému se najednou stává problém velký a rodiče musí řešit otázku, jak » ... a dál?

Produkt Drahomíra Jucovičová, Hana Žáčková: Je naše dítě zralé na vstup do školy?

Drahomíra Jucovičová, Hana Žáčková: Je naše dítě zralé na vstup do školy? - parametry

Název produktu: Drahomíra Jucovičová, Hana Žáčková: Je naše dítě zralé na vstup do školy?
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 210 Kč
Maximální cena: 249 Kč
Ušetríte až: 39 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 3.33 bodů z 5
Počet hodnocení: 3 x
Hodnocení:
  • 3.33333
Podrobný popis:

Ne zbytečně bývá nástup do školy přirovnáván ke vstupu do prvního zaměstnání nebo v dospělosti ke vstupu do života. V životě dítěte dochází k velkým změnám, od hravého dětství přechází do světa povinností, i když zatím pouze „malých“. Pokud ale dítě při vstupu do školy neuspěje, i z drobného problému se najednou stává problém velký a rodiče musí řešit otázku, jak dál. A právě to je ten správný čas zalistovat v publikaci Je naše dítě zralé na vstup do školy?. Renomované české autorky seznamují čtenáře s možnostmi posuzování školní zralosti a připravenosti na vstup do první třídy po stránce fyzické, psychické i sociální. Zmiňují praxi při zápisech do prvních tříd a možnosti odložení školní docházky. Zaměřují se na možnosti rozvoje funkcí důležitých pro čtení, psaní a počítání, a to prostřednictvím konkrétních cvičení aher. Radí, jak předcházet vzniku specifických poruch učení.Obsah:ÚVOD1. DÍTĚ V PŘEDŠKOLNÍM VĚKU – CHARAKTERISTIKA VÝVOJOVÉHO OBDOBÍ1.1 VÝVOJ KOGNITIVNÍCH (POZNÁVACÍCH) FUNKCÍ1.1.1 Vývoj myšlení a řeči1.1.2 Vývoj paměti a pozornosti1.1.3 Vývoj percepčně motorických funkcí1.2 VÝVOJ EMOCIONALITY A SOCIÁLNÍCH DOVEDNOSTÍ, SOCIALIZACE DÍTĚTE2. ŠKOLNÍ ZRALOST A ŠKOLNÍ PŘIPRAVENOST2.1 FYZICKÁ (TĚLESNÁ) ZRALOST2.2 PSYCHICKÁ (DUŠEVNÍ) ZRALOST2.3 SOCIÁLNÍ ZRALOST3. ZÁPIS DO ZÁKLADNÍ ŠKOLY4. MOŽNOSTI ODLOŽENÍ ŠKOLNÍ DOCHÁZKY O JEDEN ROK A MOŽNOST PŘEDČASNÉHO VSTUPU DO ZŠ5. RIZIKOVÉ FAKTORY OHROŽUJÍCÍ ÚSPĚŠNOST DÍTĚTE V ZŠ6. FUNKCE DŮLEŽITÉ PRO ČTENÍ, PSANÍ, POČÍTÁNÍ7. VÝZNAM HRY V ŽIVOTĚ PŘEDŠKOLNÍHO DÍTĚTE8. CVIČENÍ A HRY NA ROZVOJ PERCEPČNÍCH A KOGNITIVNÍCH FUNKCÍ8.1 CVIČENÍ A HRY ZAMĚŘENÉ NA ROZVOJ ZRAKOVÉ OBLASTI8.1.1 Cvičení zaměřená na rozvoj zrakové oblasti8.1.2 Hry zaměřené na rozvoj zrakové oblasti8.2 CVIČENÍ A HRY ZAMĚŘENÉ NA ROZVOJ SLUCHOVÉ OBLASTI8.2.1 Cvičení zaměřená na rozvoj sluchové oblasti8.2.2 Hry zaměřené na rozvoj sluchové oblasti8.3 CVIČENÍ A HRY ZAMĚŘENÉ NA ROZVOJ PAMĚTI A POZORNOSTI8.3.1 Cvičení zaměřená na rozvoj paměti a pozornosti8.3.2 Hry zaměřené na rozvoj paměti a pozornosti8.4 CVIČENÍ A HRY ZAMĚŘENÉ NA ROZVOJ MYŠLENÍ8.4.1 Cvičení zaměřená na rozvoj myšlení8.4.2 Hry zaměřené na rozvoj myšlení8.4.3 Cvičení a hry zaměřené na rozvoj matematických představ8.5 CVIČENÍ A HRY ZAMĚŘENÉ NA ROZVOJ ŘEČI9. CVIČENÍ A HRY ZAMĚŘENÉ NA ROZVOJ MOTORIKY9.1 CVIČENÍ ZAMĚŘENÁ NA ROZVOJ HRUBÉ MOTORIKY9.2 CVIČENÍ ZAMĚŘENÁ NA ROZVOJ JEMNÉ MOTORIKY9.3 CVIČENÍ ZAMĚŘENÁ NA ROZVOJ MOTORIKY MLUVIDEL9.4 NÁCVIK RYTMIZACE9.5 CVIČENÍ ZAMĚŘENÁ NA ROZVOJ GRAFOMOTORIKY9.6 UVOLŇOVACÍ CVIKY9.7 SEZENÍ PŘI PSANÍ9.7.1 Nábytek a osvětlení9.7.2 Nácvik sezení při psaní10. ROZVOJ SOCIÁLNÍCH DOVEDNOSTÍ11. CO BY MĚLO DÍTĚ ZVLÁDAT PŘI VSTUPU DO ZŠ – SHRNUTÍZÁVĚRPŘÍLOHOVÁ ČÁSTPRACOVNÍ MATERIÁLY PRO PŘEDŠKOLNÍ DĚTIZraková oblastSluchová oblast (oblast sluchového vnímání a rozvoje řeči)Poznávací (kognitivní) oblastMotorická oblastSociální oblastPROGRAMY PRO ROZVOJ KOGNITIVNÍCH A MOTORICKÝCH FUNKCÍ DĚTÍ PŘEDŠKOLNÍHO VĚKUMetoda „Dobrého startu“KuprevKumotMaxíkHypoMetod


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.