Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen David Ogilvy: Ogilvy o reklamě

Učebnice/Odborná literatura

David Ogilvy: Ogilvy o reklamě

Hodnocení: 1x
  • 3.5

4. vydání. Legendární „klasika“ proslulého zakladatele jedné z nejvýznamnějších světových reklamních agentur a tvůrce řady skvělých reklamních kampaní Ogilvy o reklamě je výjimečně zasvěceným průvodcem oborem reklamy v celé její šíři (reklama v tiskových médiích, v TV, v rádiu, billboardy atd.). David Ogilvy v této ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.82273

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? David Ogilvy: Ogilvy o reklamě koupíte i tady

Specifikace David Ogilvy: Ogilvy o reklamě

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 605 Kč

Legendární kniha klasika světové reklamy je zasvěceným průvodcem oborem reklamy a reklamní tvorby. Ogilvy v ní nezapře svou "původní" profesi textaře a se svou typickou argumentační přesvědčivostí shrnuje své celoživotní zkušenosti s tím, jak dělat reklamu, která prodává. Bohatý obrazový doprovod přináší příklady úspěšných i nepovedených reklam. Překlad z angličtiny. ... a dál?

Produkt David Ogilvy: Ogilvy o reklamě

David Ogilvy: Ogilvy o reklamě - parametry

Název produktu: David Ogilvy: Ogilvy o reklamě
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 605 Kč
Maximální cena: 890 Kč
Ušetríte až: 285 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 3.5 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 3.5
Podrobný popis:

4. vydání. Legendární „klasika“ proslulého zakladatele jedné z nejvýznamnějších světových reklamních agentur a tvůrce řady skvělých reklamních kampaní Ogilvy o reklamě je výjimečně zasvěceným průvodcem oborem reklamy v celé její šíři (reklama v tiskových médiích, v TV, v rádiu, billboardy atd.). David Ogilvy v této „bibli“ reklamní tvorby – s typickou otevřeností, argumentační přesvědčivostí i svérázným humorem – shrnuje své celoživotní zkušenosti s tím, jak dělat reklamu, která prodává. Ogilvy (1911–1999), „původně“ textař (ale ještě dříve zběhlý student a muž devatera řemesel), který ovšem v branži začínal ve výzkumu u dr. Gallupa v Princetonu, v knize ukazuje, jak vypadá práce v reklamní agentuře i jak se o ni ucházet, jak reklamní agenturu řídit, jak získávat klienty a jak si je udržet (ale také i to, jak být agentuře dobrým klientem). Prozrazuje osvědčené zásady reklamní tvorby: jak psát poutavé texty, které budou také čteny, jak správně vyvážit textovou a obrazovou složku tiskové i televizní reklamy, aby výsledkem byl působivý celek, jak připravovat a realizovat účinné reklamní kampaně. Představuje jednotlivá oddělení reklamní agentury, ukazuje význam tržního výzkumu, poodhaluje tajemství účinnosti direct mailingu i mezipodnikové reklamy, a nezapomíná ani na kulturní odlišnosti reklamy v různých částech světa. Další kapitoly jsou věnovány sexu v reklamě, možnostem reklamy při podpoře dobročinných účelů, zvláštnostem reklamy na cestování do zahraničí, velkým osobnostem, které stály u zrodu moderní reklamy, a koneckonců i budoucnosti reklamy. To vše je doprovázeno bohatým barevným i černobílým obrazovým materiálem, ukázkami a příklady dobré i špatné reklamy. Význam a postavení Davida Ogilvyho nedlouho před jeho smrtí při jedné příležitosti shrnul „guru“ české reklamy Jiří Mikeš takto: „Ogilvy je skotský gentleman, který oslovil Spojené státy a pak i svět. Celý život se řídil prostou pravdou: reklama musí prodávat! Stal se slavným, žijící legendou. Jedním z nejlepších textařů všech dob. Reklamu chápe jako službu veřejnosti a obchodu. Pokládá ji za rozumnou investici, když je dělána čestně, slušně a pravdomluvně. Pokud se nevyhýbá faktům a informacím. Jestliže nepřehlíží potřeby lidí. Z některých projevů dnešní reklamy David Ogilvy šťasten není. Kreativita pro kreativitu? Šok jako řešení problémů? Vulgárnost? Tohle opravdu není dobrá reklama ve slušné společnosti.“ A o knize Ogilvy o reklamě pak poznamenal: „Nic lepšího a tak názorného jsem o reklamě zatím nečetl. Vše o reklamě je zde vysvětleno a zdokumentováno. Poctivě a s ohromným přehledem praktika. Troufám si říci, že asi již nikdo nenapíše o reklamě něco tak čtivého a poctivého.“ Kniha Ogilvy o reklamě je tak skutečně mimořádně poučným a inspirativním „manuálem“ pro pracovníky reklamních agentur i jejich klienty, pro každého, jehož činnost nějak souvisí s reklamou a marketingem, a poutavým čtením pro všechny ty, kdo se o svět reklamy a reklamu zajímají „jen“ jako o širší kulturní a civili


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.