Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen David Jones: Společensky odpovědné chování se firmám vyplácí

Učebnice/Odborná literatura

David Jones: Společensky odpovědné chování se firmám vyplácí

Hodnocení: 1x
  • 4

Anotace: Velká pozornost se dnes věnuje problematice sociálních médií. Stejně tak je kladen značný důraz na téma společenské odpovědnosti firem. Autor předkládá první knihu, která obě témata vnímá jako vzájemně provázaná, a přesvědčivě argumentuje, že nejúspěšnějšími firmami budoucnosti budou ty, které se chovají ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.8225

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? David Jones: Společensky odpovědné chování se firmám vyplácí koupíte i tady

Specifikace David Jones: Společensky odpovědné chování se firmám vyplácí

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 223 Kč

Velká pozornost se dnes věnuje problematice sociálních médií. Stejně tak je kladen značný důraz na téma společenské odpovědnosti firem. Autor předkládá první knihu, která obě témata vnímá jako vzájemně provázaná, a přesvědčivě argumentuje, že nejúspěšnějšími firmami budoucnosti budou ty, které se chovají společensky nejodpovědněji. Hlas lidí spojených prostřednictvím sociálních sítí nabývá na síle a podle Jonese postupně nutí podnikatelský svět, aby si osvojil nové standardy chování. ... a dál?

Produkt David Jones: Společensky odpovědné chování se firmám vyplácí

David Jones: Společensky odpovědné chování se firmám vyplácí - parametry

Název produktu: David Jones: Společensky odpovědné chování se firmám vyplácí
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 223 Kč
Maximální cena: 381 Kč
Ušetríte až: 158 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Anotace: Velká pozornost se dnes věnuje problematice sociálních médií. Stejně tak je kladen značný důraz na téma společenské odpovědnosti firem. Autor předkládá první knihu, která obě témata vnímá jako vzájemně provázaná, a přesvědčivě argumentuje, že nejúspěšnějšími firmami budoucnosti budou ty, které se chovají společensky nejodpovědněji. Hlas lidí spojených prostřednictvím sociálních sítí nabývá na síle a podle Jonese postupně nutí podnikatelský svět, aby si osvojil nové standardy chování. Překlad z angličtiny Hana Škapová. V současné době

si mnohé firmy uvědomují, že klíčem k dlouhodobému úspěchu již není přístup „ziskovost za každou cenu“. Aktivně hledají cesty, jak změnit své provozní postupy. „Dobré výsledky“ a „dobré chování“ dnes již nejsou vnímány jako vzájemně si odporující koncepce. Krize celkově posílila očekávání spotřebitelů. Již nyní má jejich hlas značný vliv, a bude stále vlivnější. Sociální média dala lidem účinný nástroj, s jehož pomocí mohou nutit firmy k čestnému chování, sdílet informace, a především

iniciovat kampaně a hnutí, jejichž cílem je podpořit nebo naopak zničit firmy, vůdčí osobnosti nebo vlády, které se jim „líbí“ či „nelíbí“. To vše navíc probíhá neuvěřitelně rychle. Existuje nepřeberné množství důkazů o neustále se zvyšující důležitosti správného chování firem a jejich přístupu k podnikání. Ze studie z roku 2010 vyplývá, že 86 procent spotřebitelů se domnívá, že je důležité, aby firmám šlo o více než jen o ziskovost. Je nejvyšší čas, aby si tento fakt firmy skutečně uvědomily. Změna směru bude znamenat nejen to, že firmy budou působit méně

škod, ale v konečném důsledku je přiměje dělat mnohem více dobrých věcí. Jak dokládají příklady uvedené v knize, nový způsob chování má v dlouhodobém výhledu smysl i z finančního hlediska. Dělat správné věci neznamená, že firmy musí obětovat zisky. Ve skutečnosti tak získávají ochranu do budoucna. David Jones je jedním z předních zastánců myšlenky společenské odpovědnosti firem a společenské změny a za jeho aktivity se mu dostalo uznání Světového ekonomického fóra Young Global Leader (Mladý globální vůdce). David Jones se stal nejmladším globálním CEO v historii

reklamy. Je tvůrcem koncepce Social Business Idea, jež propojuje oblasti společenské odpovědnosti a sociálních médií. Byl i motorem úspěšné kampaně Kofiho Annana „tck tck tck“ za dosažení „klimatické spravedlnosti“ a je jedním ze spoluzakladatelů neziskové organizace One Young World, jež sdružuje nadějné, budoucí vůdčí osobnosti z celého světa. Od roku 2007 David Jones úzce spolupracoval s Davidem Cameronem a s britskou Konzervativní stranou. Jejich spolupráce vyvrcholila v roce 2010, kdy se Cameron stal ministerským předsedou.


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.