Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Srovnání cen David Giles: Psychologie médií

Knihy

David Giles: Psychologie médií

Hodnocení: 1x
  • 4

Anotace Od novin po sociální sítě hrají masmédia obrovskou roli v utváření způsobu, jakým nahlížíme sami sebe i ty druhé. Autor této poutavé knihy David Giles, který je lektorem psychologie médií při britské University of Winchester, zkoumá naše vztahy s médii, zabývá se účinky reklamy, adorací celebrit a vlivem ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.82285

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? David Giles: Psychologie médií koupíte i tady

Specifikace David Giles: Psychologie médií

Kategorie Knihy
Nejnižší cena 295 Kč

Od novin po sociální sítě hrají masmédia obrovskou roli v utváření způsobu, jakým nahlížíme sami sebe i ty druhé. Autor této poutavé knihy David Giles, který je lektorem psychologie médií při britské University of Winchester, zkoumá naše vztahy s médii, zabývá se účinky reklamy, adorací celebrit a vlivem médií na chování lidí. Studentům, odborníkům v praxi i zájemcům o mediální svět tento úvod do psychologie médií pomůže odhalit, v jaké míře a jakým způsobem média zasahují do našich životů. ... a dál?

Produkt David Giles: Psychologie médií

David Giles: Psychologie médií - parametry

Název produktu: David Giles: Psychologie médií
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 295 Kč
Maximální cena: 404 Kč
Ušetríte až: 109 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Anotace Od novin po sociální sítě hrají masmédia obrovskou roli v utváření způsobu, jakým nahlížíme sami sebe i ty druhé. Autor této poutavé knihy David Giles, který je lektorem psychologie médií při britské University of Winchester, zkoumá naše vztahy s médii, zabývá se účinky reklamy, adorací celebrit a vlivem médií na chování lidí. Studentům, odborníkům v praxi i zájemcům o mediální svět tento úvod do psychologie médií pomůže odhalit, v jaké míře a jakým způsobem média zasahují do našich životů. Z obsahu Seznam grafů a tabulek Poznámka editorů knižní řady Oddíl I: Úvod do psychologie médií 1. Historie masmédií 2. Způsoby přemýšlení o psychologii a médiích Oddíl II: Vlivy médií na sociální chování 3. Vlivy médií na prosociální a antisociální chování 4. Přesvědčování a reklama 5. Tělesný vzhled, poruchy příjmu potravy a média Oddíl III: Publikum 6. Parasociální interakce 7. Celebrity a fanoušci 8. Média s účastí publika Oddíl IV: Zprostředkovaný sociální svět 9. Rámování a psychologie vlivu zpráv 10. Vývojová psychologie a média Oddíl V: Nová média 11. Psychologie a internet 12. Psychologické otázky u nových médií Slovníček Literatura   O autorovi Autor této poutavé knihy David Giles, který je lektorem psychologie médií při britské University of Winchester, zkoumá naše vztahy s médii, zabývá se účinky reklamy, adorací celebrit a vlivem médií na chování lidí.


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.