Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Srovnání cen Daniela Stackeová: Fitness manuál pro ženy - cvičení ve fitness centru

Knihy

Daniela Stackeová: Fitness manuál pro ženy - cvičení ve fitness centru

Hodnocení: 1x
  • 4

Anotace Publikace je určena ženám všech věkových skupin jako návodná pomůcka při cvičení ve fitness centrech, určitě ji však využijí i fitness trenéři a fyzioterapeuti. Při tvorbě fitness programů určených ženám je třeba akceptovat jejich biologická a psychologická specifika, která jsou popsána v úvodu knihy. ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.82327

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Daniela Stackeová: Fitness manuál pro ženy - cvičení ve fitness centru koupíte i tady

Specifikace Daniela Stackeová: Fitness manuál pro ženy - cvičení ve fitness centru

Kategorie Knihy
Nejnižší cena 83 Kč

Publikace je určena ženám všech věkových skupin jako návodná pomůcka při cvičení ve fitness centrech, určitě ji však využijí i fitness trenéři a fyzioterapeuti. Při tvorbě fitness programů určených ženám je třeba akceptovat jejich biologická a psychologická specifika, která jsou popsána v úvodu knihy. Samostatná kapitola je věnována redukci tělesné hmotnosti, která bývá nejčastější motivací žen ke cvičení. V praktické části čtenářky naleznou popis 65 cviků vhodných pro ženy, návod na sestavení cvičební jednotky a » ... a dál?

Produkt Daniela Stackeová: Fitness manuál pro ženy - cvičení ve fitness centru

Daniela Stackeová: Fitness manuál pro ženy - cvičení ve fitness centru - parametry

Název produktu: Daniela Stackeová: Fitness manuál pro ženy - cvičení ve fitness centru
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 83 Kč
Maximální cena: 230 Kč
Ušetríte až: 147 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Anotace Publikace je určena ženám všech věkových skupin jako návodná pomůcka při cvičení ve fitness centrech, určitě ji však využijí i fitness trenéři a fyzioterapeuti. Při tvorbě fitness programů určených ženám je třeba akceptovat jejich biologická a psychologická specifika, která jsou popsána v úvodu knihy. Samostatná kapitola je věnována redukci tělesné hmotnosti, která bývá nejčastější motivací žen ke cvičení. V praktické části čtenářky naleznou popis 65 cviků vhodných pro ženy, návod na sestavení cvičební jednotky a také varování před chybami a nevhodnými cviky, se kterými se při cvičení mohou setkat. Autorka se zaměřila také na fyzickou aktivitu v období těhotenství, přechodu a po něm. Nutnou podmínkou k dosažení naplánovaných cvičebních cílů je i úprava stravy, proto čtenářky v knize najdou také důležité poznatky o výživových programech určených speciálně ženám, a to v návaznosti na daný pohybový program.   Z obsahu Předmluva 1 Teoretický úvod Biologické rozdíly mezi muži a ženami Rozdíly v oblasti pohybového systému Hormonální rozdíly mezi muži a ženami Psychologické rozdíly mezi muži a ženami Specifická období v životě ženy a cvičení ve fitness centru Těhotenství a fitness Období přechodu a cvičení ve fitness centru Období stáří a cvičení ve fitness centru 2 Koncepce fitness programů pro ženy Posilování Aerobní trénink ve fitness Aerobní trenažéry Protahovací a relaxační cvičení Balanční cvičení Další specifické formy cvičení a kondiční provozování sportovních aktivit TRX závěsný systém Pilates Vibrační přístroje Podtlakové přístroje 3 Fitness programy pro redukci tělesné hmotnosti a ovlivnění tělesné kompozice 4 Řešení kosmetických obtíží ve fitness Možnosti změny tvaru a velikosti prsou Možnosti řešení rozestupu přímých břišních svalů (diastázy) Možnosti redukce celulitidy ve fitness 5 Specifika výživových programů pro ženy Sacharidy Vláknina Bílkoviny Tuky Rozložení živin v průběhu dne a ve vztahu k tréninku Pitný režim Doplňky výživy Vitaminy a minerály Doplňky výživy na podporu spalování podkožního tuku Doplňky výživy podporující zvýšení množství svalové hmoty a regeneraci 6 Praktická část Než přijdete do fitness centra - jak se připravit jednoduchým domácím cvičením Poprvé do fitness centra Rozcvičení První období cvičení - začátečnice Cvičení pokročilých Tvarování těla Posilování svalů hýždí a stehen Posilování břišních svalů Posilování prsních svalů Posilování zádových svalů Posilování svalů ramen Posilování svalů paží Posilování lýtkových svalů Nejčastější chyby a cviky nevhodné pro ženy Příklady týdenních fitness programů pro ženy Fitness programy pro začátečnice Fitness programy pro pokročilé Seznam bibliografických citací   O autorovi PhDr. Daniela Stackeová, Ph.D. Absolventka oboru fyzioterapie, specializace somatopsychoterapie, na Fakultě tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy v Praze. Postgraduální studium a rigorózní řízení absolvovala tamtéž. V současné době odborná asistentka katedry fyzioterapie FTVS UK, vyučuje psychologické předměty, psychosomatiku, fitness a zdravotní posilování. Odborně se věnuje především problematice fitness a psychologických aspektů fitness, psychosomatice a psychosomatickým vztahům v oblasti pohybového aparátu. Její nejvýznamnější publikace jsou Fitness programy, které vyšly v r. 2008 ve vydavatelství Galén, Relaxační techniky ve sportu a Cvi


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.