Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Knihy naučná literatura » Srovnání cen Daniel H. Pink: Prodávat je lidské

Knihy naučná literatura

Daniel H. Pink: Prodávat je lidské

Hodnocení: 1x
  • 4

Překvapivá pravda o tom, jak ovlivňujeme ostatní. Tradiční způsoby prodeje a obchodničení jsou nenávratně minulostí, pro úspěšou prezentaci produktu či služby jsou nezbytné nové schopnosti a dovednosti. Dostupnost informací bere prodejcům náskok, kupující je častokrát stejně dobře nebo i lépe připraven. Již nelze ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.82285
skladem

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Daniel H. Pink: Prodávat je lidské koupíte i tady

Specifikace Daniel H. Pink: Prodávat je lidské

Kategorie Knihy naučná literatura
Nejnižší cena 209 Kč

Tradiční způsoby prodeje a obchodničení jsou nenávratně minulostí, pro úspěšou prezentaci produktu či služby jsou nezbytné nové schopnosti a dovednosti. Dostupnost informací bere prodejcům náskok, kupující je častokrát stejně dobře nebo i lépe připraven. Již nelze pracovat podle prodejních scénářů, manipulovat nebo cokoliv zatajovat. Z prodeje se stal proces spolupráce partnerů, v kterém je výhodou umění improvizace a jedinou funkční zbraní je pokora. Daniel Pink umně kombinuje poznatky z psychologie a sociologie » ... a dál?

Produkt Daniel H. Pink: Prodávat je lidské

Daniel H. Pink: Prodávat je lidské - parametry

Název produktu: Daniel H. Pink: Prodávat je lidské
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 209 Kč
Maximální cena: 345 Kč
Ušetríte až: 136 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Překvapivá pravda o tom, jak ovlivňujeme ostatní. Tradiční způsoby prodeje a obchodničení jsou nenávratně minulostí, pro úspěšou prezentaci produktu či služby jsou nezbytné nové schopnosti a dovednosti. Dostupnost informací bere prodejcům náskok, kupující je častokrát stejně dobře nebo i lépe připraven. Již nelze pracovat podle prodejních scénářů, manipulovat nebo cokoliv zatajovat. Z prodeje se stal proces spolupráce partnerů, v kterém je výhodou umění improvizace a jedinou funkční zbraní je pokora. Daniel Pink umně kombinuje poznatky z psychologie a sociologie se zkušenostmi, příběhy a pozorováním těch, kteří umějí prodat, aniž by mnohdy tušili, že to dělají. Vítejte ve světě obchodu, který už nikdy nebude jako dřív; éra nových obchodníků právě začala! O autorovi Daniel H. Pink je americký autor pěti knih věnujících se obchodní, pracovní a manažerské tématice. Jeho knihy byly přeloženy již do 33 jazyků. Píše články pro The New York Times, Harvard Business Review, Fast Company a Wired. Přednáší ve firmách a univerzitách celého světa. V roce 2011 byl žebříčku Thinkers50 zařazen mezi 50 nejvlivnějších managment myslitelů světa. Žije se svou ženou a třemi dětmi ve Washingtonu, DC. Neotřelá a překvapivě užitečná kniha zkoumá a objevuje sílu prodejních schopností, kterou nakonec používáme úplně všichni. A zejména mimo oblast přímého prodeje. Vždyť v době vzestupu malých podniků, ve kterých všichni dělají to, co je právě potřeba, jsou všichni také prodejci, ať už o tom vědí, či ne. Překvapivá pravda o působení na druhé Překvapivá a překvapivě užitečná kniha od autora dvou bestsellerů Drive a Whole... Daniel H. PinkJan Melvil publishingKniha, čeština, 256 stranPřekvapivá pravda o tom, jak ovlivňujeme ostatní.


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.