Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Knihy naučná literatura » Srovnání cen Dana Odehnalová: Strategický marketing Teorie pro praxi

Knihy naučná literatura

Dana Odehnalová: Strategický marketing Teorie pro praxi

Hodnocení: 1x
  • 4

Publikace: Strategický marketing. Teorie pro praxi - Hanzelková Alena. Podnikatelský úspěch firmy v tržním hospodářství závisí hlavně na včasném předvídání tržních příležitostí a schopnosti řešit potenciální problémy strategického charakteru. Základem úspěšného marketingu je vytvoření vhodné marketingové strategie. V ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.2
skladem

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Dana Odehnalová: Strategický marketing Teorie pro praxi koupíte i tady

Specifikace Dana Odehnalová: Strategický marketing Teorie pro praxi

Kategorie Knihy naučná literatura
Nejnižší cena 356 Kč

Autor : Dana Odehnalová, Miloslav Keřkovský, Oldřich Vykypěl, Alena Hanzelková, Podnikatelský úspěch firmy v tržním hospodářství závisí hlavně na včasném předvídání tržních příležitostí a schopnosti řešit potenciální problémy strategického charakteru. Základem úspěšného marketingu je vytvoření vhodné marketingové strategie. V praxi však často strategické řízení marketingu v mnoha podnikatelských subjektech dostatečně efektivně nefunguje. Příčiny jsou různé, od velkého operativního vytížení manažerů a vlastníků » ... a dál?

Produkt Dana Odehnalová: Strategický marketing Teorie pro praxi

Dana Odehnalová: Strategický marketing Teorie pro praxi - parametry

Název produktu: Dana Odehnalová: Strategický marketing Teorie pro praxi
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 356 Kč
Maximální cena: 508 Kč
Ušetríte až: 152 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Publikace: Strategický marketing. Teorie pro praxi - Hanzelková Alena. Podnikatelský úspěch firmy v tržním hospodářství závisí hlavně na

včasném předvídání tržních příležitostí a schopnosti řešit

potenciální problémy strategického charakteru. Základem úspěšného

marketingu je vytvoření vhodné marketingové strategie. V praxi však

často strategické řízení marketingu v mnoha podnikatelských

subjektech dostatečně efektivně nefunguje. Příčiny jsou různé, od

velkého operativního vytížení manažerů a vlastníků firem až po

roztříštěnost a složitou aplikovatelnost existujících

marketingových teorií. Cílem publikace je proto nabídnout prakticky

aplikovatelnou metodologii, resp. koncept strategického řízení

marketingu, který se vyznačuje specifickými vlastnostmi: má jasně

stanovenou pozici v systému firemních strategií, jasně definovaný

obsah, jsou vymezeny strategické analýzy nuzné k formulování

marketingové strategie a poskytuje praktický návod jak postupovat i

ve všech dalších fázích strategického řízení marketingu. Text je

rozdělen do čtyř kapitol (Strategické řízení marketingu, Koncept

strategického řízení preferovaný autory publikace, Obsah

marketingové strategie podrobně, Marketingová strategie v praxi);

jako příloha je uvedena Doporučená struktura strategického plánu

pro marketing. Součástí publikace je také přehled nejdůležitějších

pojmů, aktuální literatura a rejstřík. Koncept prezentovaný v

publikaci je jasně strukturovaný, snadno přizpůsobitelný

specifickým podmínkám firem, tedy i dobře prakticky aplikovatelný.

Publikaci proto ocení zejména marketingoví manažeři, specialisté

pro oblast marketingu a podnikatelé. Vhodná je také pro studenty

vysokých škol. Publikace: Strategický marketing. Teorie pro praxi - Hanzelková Alena. Strategický marketing BP84 - C.H.Beck pro praxi - CH BECK - Jazyk: CZ - Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá - 170 str. - ISBN: 9 Alena Hanzelková; Miloslav KeřkovskýOdesíláme 23.01.2014C.H.Beck pro praxiC.H.BECK 2009Kniha, čeština, 170 stran


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.