Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Knihy naučná literatura » Srovnání cen Dana Janišová, Mirko Křivánek: Velká kniha o řízení firmy - Praktické postupy pro úspěšný rozvoj firmy

Knihy naučná literatura

Dana Janišová, Mirko Křivánek: Velká kniha o řízení firmy - Praktické postupy pro úspěšný rozvoj firmy

Hodnocení: 1x
  • 4

Anotace Kniha se komplexně a s důrazem na využití předkládaných poznatků v praxi věnuje řízení firmy od strategie až po praktickou implementaci metod a nástrojů usnadňujících fungování celé firemní organizace. Autoři s mnohaletými zkušenostmi z praxe ukazují, že firma se chová jako živý organismus, ve kterém jsou ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.87692
skladem

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Dana Janišová, Mirko Křivánek: Velká kniha o řízení firmy - Praktické postupy pro úspěšný rozvoj firmy koupíte i tady

Specifikace Dana Janišová, Mirko Křivánek: Velká kniha o řízení firmy - Praktické postupy pro úspěšný rozvoj firmy

Kategorie Knihy naučná literatura
Nejnižší cena 499 Kč

Kniha se komplexně a s důrazem na využití předkládaných poznatků v praxi věnuje řízení firmy od strategie až po praktickou implementaci metod a nástrojů usnadňujících fungování celé firemní organizace. ... a dál?

Produkt Dana Janišová, Mirko Křivánek: Velká kniha o řízení firmy - Praktické postupy pro úspěšný rozvoj firmy

Dana Janišová, Mirko Křivánek: Velká kniha o řízení firmy - Praktické postupy pro úspěšný rozvoj firmy - parametry

Název produktu: Dana Janišová, Mirko Křivánek: Velká kniha o řízení firmy - Praktické postupy pro úspěšný rozvoj firmy
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 499 Kč
Maximální cena: 590 Kč
Ušetríte až: 91 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Anotace Kniha se komplexně a s důrazem na využití předkládaných poznatků v praxi věnuje řízení firmy od strategie až po praktickou implementaci metod a nástrojů usnadňujících fungování celé firemní organizace. Autoři s mnohaletými zkušenostmi z praxe ukazují, že firma se chová jako živý organismus, ve kterém jsou jednotlivé části vzájemně provázány, a pokud přestane fungovat jedna z nich, odrazí se to většinou i na řadě ostatních. Manažeři, majitelé firem a konzultanti získají praktické informace o tvorbě firemní strategie, optimalizaci procesů, využití finančních ukazatelů, metodách výběru, hodnocení a motivaci zaměstnanců a o využití informačních zdrojů a systémů k automatizaci některých činností. Naleznou zde také praktické kroky pro řízení změnových projektů a seznámí se s řadou zkušeností, které autoři získali při své mnohaleté konzultantské a manažerské činnosti. Kniha nemá svou komplexností a praktičností na českém trhu konkurenci.   Z obsahu O autorech 11 Úvod 13 1. Teorie a praxe firmy 15 1.1 Zájmové skupiny 16 1.2 Atributy spokojenosti 17 1.3 Výzva pro generálního ředitele firmy 18 1.4 Firemní modely 19 1.4.1 Vysoce výkonná firma 19 1.4.2 EFQM 22 1.4.3 Učící se organizace 23 Literatura 33 2. Systémový pohled na řízení firmy 35 2.1 Systémové myšlení 37 2.2 Kauzální mentální modely businessu 39 2.2.1 Nástroje vizualizace - kauzální vztahy se zpětnou vazbou 40 2.2.2 Systémové archetypy 42 2.2.3 Limity růstu 43 2.2.4 Posouvání břemene 44 2.2.5 Rozmělňování cílů 46 2.2.6 Úspěch úspěšnému 47 2.2.7 Eskalace 49 2.2.8 Tragédie společného 50 2.2.9 Růst a nedostatečné investice 52 2.2.10 Nahodilí protivníci 53 2.2.11 Neúspěšná náprava 55 2.2.12 Princip atraktivity 57 2.2.13 Počítačová simulace 60 2.3 Příklad modelů firem a průmyslových odvětví 60 2.3.1 Letecká společnost 60 2.3.2 Profesionální servisní firma 72 2.3.3 Síťové regulované průmyslové odvětví 73 Literatura 76 3. Strategie firmy 77 3.1 Mise, vize, hodnoty a strategické cíle firmy 78 3.1.1 Mise je posláním firmy 78 3.1.2 Hodnoty firmy 79 3.1.3 Vize 80 3.1.4 Strategické cíle 83 3.1.5 Sdílená strategická vize 85 3.2 Strategická mapa firmy 85 3.2.1 Strategie na jedné stránce 85 3.2.2 Strategická mapa 86 3.2.3 Konstrukce strategické mapy 87 3.2.4 Příklad strategické mapy firmy Hvězdné linky 88 3.2.5 Příklad strategické mapy pro profesionální servisní firmu 90 3.3 Strategický Balanced Scorecard 91 3.3.1 Balanced Scorecard 91 3.3.2 Příklad Balanced Scorecard 92 3.3.3 KFÚ 94 3.3.4 KPI 94 3.3.5 Charakteristiky dobrého Balanced Scorecard 96 3.3.6 Proces sestavování KPI 97 3.4 Jednostránková strategie 97 3.5 Rozpad strategického Balanced Scorecard do cílů pro organizační útvary a jednotlivce 102 3.6 Balanced Scorecard - celkové skóre pro celou společnost 103 3.7 Poznámky k návrhu strategie 104 3.7.1 Komunikace strategického plánu 106 3.8 Poznámky k implementaci strategie 106 3.8.1 Zaměření a priority 108 3.8.2 Závazek 109 3.9 War room - místnost pro řízení strategických informací 110 3.10 Řízení zn


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.