Dalajláma - 31 tajemství, jak prožít přítomný okamžik - Stéphane Garnier
Dalajláma - 31 tajemství, jak prožít přítomný okamžik - Stéphane Garnier

Dalajláma - 31 tajemství, jak prožít přítomný okamžik - Stéphane Garnier

od 233 Kč
<p>Dalajláma, hlavní autorita a představitel duchovna a nenásilí, nám předal hodnoty, které ještě dnes ovlivňují celý svět a nikdy nezestárnou. Dalajláma je pro svět skutečnou ikonou a reprezentuje moudrost jako zásadní řešení utrpení a lítosti. Uvědomte si, že změna je nutná, naučte se myslet na sebe, klaďte před sebe výzvy nebo pěstujte pozitivní myšlení: dalajláma vám předává klíče, které jsou nezbytné k tomu, abyste dosáhli skutečného štěstí…
BrainMarket.cz
Za dopravu 80 Kč Skladem
348 Kč
Za dopravu 80 Kč Skladem
348 Kč Do obchodu

Doporučujeme

Řadit dle

Jak vybíráme doporučené nabídky

Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Dalajláma - 31 tajemství, jak prožít přítomný okamžik - Stéphane Garnier
Výrobce: JOTA
Minimální cena: 233 Kč
Maximální cena: 348 Kč
Ušetříte až: 115 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

<p>Dalajláma, hlavní autorita a představitel duchovna a nenásilí, nám předal hodnoty, které ještě dnes ovlivňují celý svět a nikdy nezestárnou. Dalajláma je pro svět skutečnou ikonou a reprezentuje moudrost jako zásadní řešení utrpení a lítosti. Uvědomte si, že změna je nutná, naučte se myslet na sebe, klaďte před sebe výzvy nebo pěstujte pozitivní myšlení: dalajláma vám předává klíče, které jsou nezbytné k tomu, abyste dosáhli skutečného štěstí. Inspirujte se 31 tajemstvími Jeho Svatosti, pracujte na sobě a osvojte si jeho tajemství, dosáhnete postupně klidu a vyrovnanosti. Tak neváhejte a vydejte se v dalajlámových stopách! Postupujte krok za krokem podle jeho filozofie a uvědomte si, jak je důležité přestat žít minulostí a vysněnými představami o své budoucnosti.</p>

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.