Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Knihy naučná literatura » Srovnání cen Dagmar Jakubíková: Marketing v cestovním ruchu - Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2. vydání

Knihy naučná literatura

Dagmar Jakubíková: Marketing v cestovním ruchu - Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2. vydání

Hodnocení: 1x
  • 4

Marketing v cestovním ruchu - Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2. vydání - Dagmar Jakubíková. Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 0

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Dagmar Jakubíková: Marketing v cestovním ruchu - Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2. vydání koupíte i tady

Specifikace Dagmar Jakubíková: Marketing v cestovním ruchu - Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2. vydání

Kategorie Knihy naučná literatura
Nejnižší cena 312 Kč

Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových » ... a dál?

Produkt Dagmar Jakubíková: Marketing v cestovním ruchu - Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2. vydání

Dagmar Jakubíková: Marketing v cestovním ruchu - Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2. vydání - parametry

Název produktu: Dagmar Jakubíková: Marketing v cestovním ruchu - Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2. vydání
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 312 Kč
Maximální cena: 457 Kč
Ušetríte až: 145 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Marketing v cestovním ruchu - Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2. vydání - Dagmar Jakubíková. Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a další lidé, kteří se zabývají možnostmi využití marketingu v cestovním ruchu. Marketing v cestovním ruchu - Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2. vydání - Dagmar Jakubíková od nakladatelství GRADA Publishing, a.s. v kategorii Management, Marketing | Marketing za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.