Dagmar Jakubíková: Marketing v cestovním ruchu - Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2. vydání
Dagmar Jakubíková: Marketing v cestovním ruchu - Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2. vydání

Dagmar Jakubíková: Marketing v cestovním ruchu - Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2. vydání

od 251 Kč
Publikace: Marketing v cestovním ruchu - Jak uspět v domácí i světové konkurenci – 2., aktualizované a rozšířené vydání - Jakubíková Dagmar. Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými…
Grada.cz
Doprava zdarma Skladem
251 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Dagmar Jakubíková: Marketing v cestovním ruchu - Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2. vydání
Minimální cena: 251 Kč
Maximální cena: 251 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Marketing v cestovním ruchu - Jak uspět v domácí i světové konkurenci – 2., aktualizované a rozšířené vydání - Jakubíková Dagmar. Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí ''Cs''. Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a další lidé, kteří se zabývají možnostmi využití marketingu v cestovním ruchu. Publikace: Marketing v cestovním ruchu - Jak uspět v domácí i světové konkurenci – 2., aktualizované a rozšířené vydání - Jakubíková Dagmar. Cílem této publikace je seznámit čtenáře s moderním pojetím marketingu v cestovním ruchu, jehož aplikace můýe posílit konkurenceschopnost destinací i podniků na silně konkurenčním trhu, kterým trh cestovního ruchu bezesporu je.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.