Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen D&H Specifické poruchy učení na 2. stupni základních škol - Drahomíra Jucovičová, Hana Žáčková, Hana Sovová

Učebnice/Odborná literatura

D&H Specifické poruchy učení na 2. stupni základních škol - Drahomíra Jucovičová, Hana Žáčková, Hana Sovová

Hodnocení: 1x
  • 4

Specifické poruchy učení na 2. stupni ZŠ (použitelné i pro střední školství) Tato publikace se zabývá poruchami učení v období dospívání. Popisuje jednotlivé typy poruch (dyslexie, dysortografie, dysgrafie a dyskalkulie) a jejich odlišnosti v projevech v tomto vývojovém období. Zabývá se metodami práce, hodnocení a ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 0

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? D&H Specifické poruchy učení na 2. stupni základních škol - Drahomíra Jucovičová, Hana Žáčková, Hana Sovová koupíte i tady

Specifikace D&H Specifické poruchy učení na 2. stupni základních škol - Drahomíra Jucovičová, Hana Žáčková, Hana Sovová

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 61 Kč

Publikace přináší kromě obecných zásad hodnocení dětí s SPU zejména konkrétní možnosti objektivního hodnocení ve všech předmětech na 2. stupni základních škol a na středních školách. Čtenáři zde naleznou i souhrn všech důležitých informací z právních předpisů MŠMT, které se týkají vzdělávání a hodnocení žáků se specifickými poruchami učení. ((použitelné i pro střední skolství [i.e. školství])) ... a dál?

Produkt D&H Specifické poruchy učení na 2. stupni základních škol - Drahomíra Jucovičová, Hana Žáčková, Hana Sovová

D&H Specifické poruchy učení na 2. stupni základních škol - Drahomíra Jucovičová, Hana Žáčková, Hana Sovová - parametry

Název produktu: D&H Specifické poruchy učení na 2. stupni základních škol - Drahomíra Jucovičová, Hana Žáčková, Hana Sovová
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 61 Kč
Maximální cena: 104 Kč
Ušetríte až: 43 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Specifické poruchy učení na 2. stupni ZŠ (použitelné i pro střední školství) Tato publikace se zabývá poruchami učení v období dospívání. Popisuje jednotlivé typy poruch (dyslexie, dysortografie, dysgrafie a dyskalkulie) a jejich odlišnosti v projevech v tomto vývojovém období. Zabývá se metodami práce, hodnocení a klasifikace žáků s těmito poruchami na 2. stupni základních škol a na středních školách. Vychází přitom z platných zákonů a vyhlášek. Dává podněty ke snazšímu osvojení, zapamatování a uchování učiva jak ve škole, tak při domácí přípravě těchto žáků. Zmiňuje vhodné přístupy v českém jazyce, cizích jazycích, matematice, naukových předmětech a předmětech charakteru výchov. Je doplněna ukázkami pracovních listů a náměty pro práci učitele. Ukázka: V naší veřejnosti ať už laické nebo, bohužel, i odborné, stále přetrvávají názory, že děti na druhém stupni základní školy mají již mít svou problematiku zkompenzovánu a že už není třeba uplatňovat odlišné metody práce při jejich výuce, hodnocení a klasifikaci. Rozšířený je také názor, že děti s těmito poruchami se nemají objevovat na tzv. výběrových typech škol, ať už jsou to školy s rozšířenou výukou jazyků nebo jiných předmětů, či střední školy a střední odborná učiliště. Tyto názory pramení z velké části z neznalosti problematiky poruch učení a z neznalosti nebo neschopnosti či neochoty používat odlišné metody práce a hodnocení těchto dětí. Z výše uvedených důvodů a také proto, že práce s dětmi na druhém a i třetím stupni našeho školství má svá specifika, jsme se rozhodly rozšířit řadu našich publikací o toto téma. Specifika práce s dětmi na vyšším stupni tvoří jednak trochu jiný obraz poruch než na stupni prvním a také i odlišný způsob výuky, kdy jsou kladeny vyšší nároky na samostatnost dětí, jejich pozornost, přípravu na vyučování atp. Žáky vyučuje i větší počet učitelů než na stupni prvním a bývá často velmi náročné sjednotit jejich přístup k těmto dětem nejen v hodnocení a klasifikaci, ale i v metodách práce. Publikace přináší kromě obecných zásad hodnocení dětí s SPU zejména konkrétní možnosti objektivního hodnocení ve všech předmětech na 2. stupni základních škol a na středních školách. Čtenáři zde naleznou i souhrn všech důležitých informací z právních předpisů MŠMT, které se týkají vzdělávání a hodnocení žáků se specifickými poruchami učení. Autor: D.Jucovičová, H.Žáčková. H.SovováVazba: brožovanáFormát: 200 x 140 x 5 mmPočet stran: 68Vydáno: 2007


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.