Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen D&H Smyslové vnímání - Hana Žáčková, Drahomirá Jucovičová

Učebnice/Odborná literatura

D&H Smyslové vnímání - Hana Žáčková, Drahomirá Jucovičová

Hodnocení: 1x
  • 4

Metody reedukace SPU - SMYSLOVÉ VNÍMÁNÍ Základem reedukace specifických poruch učení je rozvoj smyslového vnímání. Tvoří nejen jeho základ a počátek reedukačního nácviku, ale celým jím prolíná. Publikace seznamuje čtenáře se základními metodami rozvoje smyslového vnímání – zahrnuje oblast zrakového i sluchového ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 0

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? D&H Smyslové vnímání - Hana Žáčková, Drahomirá Jucovičová koupíte i tady

Specifikace D&H Smyslové vnímání - Hana Žáčková, Drahomirá Jucovičová

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 61 Kč

Publikace přináší kromě obecných zásad postupu při reedukaci specifických poruch učení (SPU) zejména řadu konkrétních námětů pro rozvíjení zrakového a sluchového vnímání (včetně paměti) většinu z nich lze využít nejen při reedukaci SPU, ale i u předškolních dětí v rámci prevence SPU. Publikaci proto ocení pedagogové základních i mateřských škol, poradenští pracovníci a v neposlední řadě i rodiče dětí s SPU. ... a dál?

Produkt D&H Smyslové vnímání - Hana Žáčková, Drahomirá Jucovičová

D&H Smyslové vnímání - Hana Žáčková, Drahomirá Jucovičová - parametry

Název produktu: D&H Smyslové vnímání - Hana Žáčková, Drahomirá Jucovičová
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 61 Kč
Maximální cena: 106 Kč
Ušetríte až: 45 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Metody reedukace SPU - SMYSLOVÉ VNÍMÁNÍ Základem reedukace specifických poruch učení je rozvoj smyslového vnímání. Tvoří nejen jeho základ a počátek reedukačního nácviku, ale celým jím prolíná. Publikace seznamuje čtenáře se základními metodami rozvoje smyslového vnímání – zahrnuje oblast zrakového i sluchového vnímání. Je doplněna ukázkami pomůcek. Brožura je použitelná i pro mateřské školy - rozvoj smyslového vnímání tvoří nedílnou součást předškolní přípravy. Ukázka: V procesu vývoje dítěte je smyslové vnímání zpočátku jednoduché, hrubé. Se zráním, rozvojem nervové soustavy se stává pomalu jemnějším, diferencovanějším. Pokud tento vývoj probíhá harmonicky a jednotlivé funkce nervové činnosti se rozvíjejí rovnoměrně, bývá dítě ke konci vývojového období předškolního věku připravené na výuku čtení, psaní a počítání. Pokud tento vývoj rovnoměrný není, některé funkce jsou vyzrálejší, jiné méně, je tato připravenost ohrožena. Pokud navíc nerovnoměrný vývoj přetrvává i do vyšších věkových období, je zde reálné nebezpečí vzniku specifických vývojových poruch učení. U dětí se specifickými poruchami učení bývá proces vnímání nedostatečně rozvinutý, nebo se vyvíjí nerovnoměrně, případně je porušený. Dochází tak ke zkreslenému vnímání světa a informací z něj čerpaných. Tyto informace jsou pak nesprávně vyhodnoceny a tak reakce na ně není adekvátní, možnost adaptace na okolí je snížena. Při čtení, psaní a počítání to znamená, že dítě nesprávně vnímá písmena, hlásky, číslice, a tudíž s nimi i nesprávně nakládá, nesprávně je čte, píše a manipuluje s nimi. Na tomto základě pak vznikají specifické vývojové poruchy učení jako je dyslexie (specifická porucha čtení), dysortografie (specifická porucha pravopisu), dysgrafie (specifická porucha psaní a grafických schopností) a dyskalkulie (specifická porucha v oblasti matematických schopností). Metody reedukace specifických poruch učení.

Rozvíjení smyslového vnímání v předškolním věku je významným předpokladem pro úspěšné zvládání školního učiva. U dětí ohrožených specifickou poruchou učení působí včasné rozvíjení smyslového vnímání i preventivně, neboť vede k tomu, že se projevy specifické poruchy učení ve školním věku vůbec neprojeví nebo se podstatně zmírní. Pokud je reedukace vedena formou zábavných cvičení a her je pro děti přitažlivá a stává se tak důležitou motivací v další práci s dítětem. Publikace přináší kromě obecných zásad postupu při reedukaci specifických poruch učení (SPU) zejména řadu konkrétních námětů pro rozvíjení zrakového a sluchového vnímání (včetně paměti) – většinu z nich lze využít nejen při reedukaci SPU, ale i u předškolních dětí v rámci prevence SPU. Publikaci proto ocení pedagogové základních i mateřských škol, poradenští pracovníci a v neposlední řadě i rodiče dětí s SPU. Autor: D.Jucovičová, H.ŽáčkováVazba: brožovanáFormát: 200 x 140 x 5 mmPočet stran: 68Vydáno: 2007


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.