Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Cram Tony: Vítězný tah - Jak dosáhnout prvotřídní úrovně služeb zákazníkům

Učebnice/Odborná literatura

Cram Tony: Vítězný tah - Jak dosáhnout prvotřídní úrovně služeb zákazníkům

Hodnocení: 1x
  • 4

Kniha Vítězný tah specialisty na problematiku hodnoty služeb zákazníka ukazuje, že k získání a udržení zákazníků je třeba nejen uspokojovat jejich očekávání, ale v mnohém je předčit. Dokazuje, že tajemství úspěchu při poskytování služeb spočívá právě v mistrovském zvládnutí oné "koncovky". ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.82273

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Cram Tony: Vítězný tah - Jak dosáhnout prvotřídní úrovně služeb zákazníkům koupíte i tady

Specifikace Cram Tony: Vítězný tah - Jak dosáhnout prvotřídní úrovně služeb zákazníkům

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 257 Kč

Kniha specialisty na problematiku hodnoty pro zákazníka ukazuje, že k získání a udržení zákazníků je třeba nejen uspokojovat jejich očekávání, ale v mnohém je předčit. Dokazuje, že tajemství úspěchu při poskytování služeb spočívá právě v mistrovském zvládnutí oné "koncovky". Inspirativní příručka, která se opírá o řadu praktických příkladů z různých odvětví, je určena především obchodním manažerům a všem, kteří chtějí poskytovat takové služby, jež budou zákazníci opakovaně vyhledávat a dále » ... a dál?

Produkt Cram Tony: Vítězný tah - Jak dosáhnout prvotřídní úrovně služeb zákazníkům

Cram Tony: Vítězný tah - Jak dosáhnout prvotřídní úrovně služeb zákazníkům - parametry

Název produktu: Cram Tony: Vítězný tah - Jak dosáhnout prvotřídní úrovně služeb zákazníkům
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 257 Kč
Maximální cena: 379 Kč
Ušetríte až: 122 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Kniha Vítězný tah specialisty na problematiku hodnoty služeb zákazníka ukazuje, že k získání a udržení zákazníků je třeba nejen uspokojovat jejich očekávání, ale v mnohém je předčit. Dokazuje, že tajemství úspěchu při poskytování služeb spočívá právě v mistrovském zvládnutí oné "koncovky". Inspirativní příručka, která se opírá o řadu praktických příkladů z různých odvětví, je určena především obchodním manažerům a všem, kteří chtějí poskytovat takové služby, jež budou zákazníci opakovaně vyhledávat a dále doporučovat. Překlad z angličtiny Aleš Lisa.Podtitul: Jak dosáhnout prvotřídní úrovně služeb zákazníkůmAutor: Tony CramRok vydání­: 2012Vazba: Brožovaná bez přebalu leskláISBN: 978-80-7261-246-8Počet stran: 228Rozměry: 234,0 x 169,0 x 14,0


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.