Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen CPress Brand management : Řízení značky

Učebnice/Odborná literatura

CPress Brand management : Řízení značky

Hodnocení: 1x
  • 4

Brand management je dílo provokující a neotřelé, shrnující vše, na co je potřeba se soustředit a čemu se vyhnout při tvorbě a řízení obchodních značek. Cílem publikace je vyjasnit manažerům značky a lidem z marketingových oddělení následující otázky: jak vytvořit opravdu jasnou, inspirativní vizi značky jak zvolit ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.65814

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Specifikace CPress Brand management : Řízení značky

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 539 Kč

Budování značky od vize k cíli - Brand management je dílo provokující a neotřelé, shrnující vše, na co je potřeba se... ... a dál?

Produkt CPress Brand management : Řízení značky

CPress Brand management : Řízení značky - parametry

Název produktu: CPress Brand management : Řízení značky
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 539 Kč
Maximální cena: 541 Kč
Ušetríte až: 2 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Brand management je dílo provokující a neotřelé, shrnující vše, na co je potřeba se soustředit a čemu se vyhnout při tvorbě a řízení obchodních značek. Cílem publikace je vyjasnit manažerům značky a lidem z marketingových oddělení následující otázky: jak vytvořit opravdu jasnou, inspirativní vizi značky jak zvolit účinný marketingový mix jak vysílat k zákazníkům a obchodním partnerům jasné sdělení o produktu jak vytvořit efektivní strategický plán značky jaké prostředky vybrat pro průraznou komunikaci Součástí knihy jsou: fotografie z marketingových kampaní příklady řízení značek světových firem (např. BMW, Porsche, T-Mobile, Gillette, Coca-Cola, Dove, Tesco, McDonald’s, Levis, Knorr) názorné diagramy a grafy příklady strategických plánů značek příloha obsahující soubor nástrojů pro tvorbu vizí obchodních značek David TaylorBudování značky od vize k cíliCPress 2007Kniha, čeština, 226 stran


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.