Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Srovnání cen CI.CZ s.r.o. CI.CZ 1990-2007 /anglicky/

Knihy

CI.CZ s.r.o. CI.CZ 1990-2007 /anglicky/

Hodnocení: 1x
  • 3.5

Publikace: CI.CZ 1990-2007 /anglicky/ - Corporate Identity in the Czech Republic! - Michal Richtr;Alan Záruba. The publication CI.CZ 1990–2007: Corporate Identity in the Czech Republic is intended to acquaint professionals and the general public with a selection of the best in Czech corporate design from the first ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.65814

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Specifikace CI.CZ s.r.o. CI.CZ 1990-2007 /anglicky/

Kategorie Knihy
Nejnižší cena 847 Kč

The publication CI.CZ 1990–2007: Corporate Identity in the Czech Republic is intended to acquaint professionals and the... ... a dál?

Produkt CI.CZ s.r.o. CI.CZ 1990-2007 /anglicky/

CI.CZ s.r.o. CI.CZ 1990-2007 /anglicky/ - parametry

Název produktu: CI.CZ s.r.o. CI.CZ 1990-2007 /anglicky/
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 847 Kč
Maximální cena: 869 Kč
Ušetríte až: 22 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 3.5 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 3.5
Podrobný popis:

Publikace: CI.CZ 1990-2007 /anglicky/ - Corporate Identity in the Czech Republic! - Michal Richtr;Alan Záruba. The publication CI.CZ 1990–2007: Corporate Identity in the Czech Republic is intended to acquaint professionals and the general public with a selection of the best in Czech corporate design from the first year after the Velvet Revolution to the present. The editors/co-authors, Michal Richtr and Alan Záruba, have endeavoured to compile a selection of 38 projects, which have for various reasons set a standard in the field. Apart from corporate-style projects for large Czech companies, banks and other financial institutions with international operations, the publication includes visual-presentation projects for smaller businesses, non-profit organizations, institutions professionally involved in the arts and education, and NGOs, as well as cities and regions of the Czech Republic. The projects are introduced with an article about the history of corporate design in the Czechoslovakia and, later, the Czech Republic and an article describing in detail the methods used by experts in the creation and development of corporate visual style in the Czech Republic. The volume also includes biographical sketches of individual designers and a glossary of some of the more frequently used terms. CI.CZ 1990–2007 is the first publication about Czech corporate design presented by people professionally involved in the field. Publikace: CI.CZ 1990-2007 /anglicky/ - Corporate Identity in the Czech Republic! - Michal Richtr;Alan Záruba.


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.