Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Cardoza Steven: Praktická cvičení podle čínské medicíny

Učebnice/Odborná literatura

Cardoza Steven: Praktická cvičení podle čínské medicíny

Hodnocení: 1x
  • 4

Potvrdilo se, že pomocí metod čínské medicíny lze dosáhnout pevného zdraví i dlouhověkosti. Osvědčené cviky pro každého bez ohledu na věk či zdravotní stav se opírají o principy akupresury, jógy a dalších starých technik. Obrazový průvodce, srozumitelné instrukce a sestavy cvičení na míru při různých ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.82285

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Cardoza Steven: Praktická cvičení podle čínské medicíny koupíte i tady

Specifikace Cardoza Steven: Praktická cvičení podle čínské medicíny

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 202 Kč

Potvrdilo se, že pomocí metod čínské medicíny lze dosáhnout pevného zdraví i dlouhověkosti. Osvědčené cviky pro každého bez ohledu na věk či zdravotní stav se opírají o principy akupresury, jógy a dalších starých technik. Obrazový průvodce, srozumitelné instrukce a sestavy cvičení na míru při různých nemocech dělají tuto knihu mimořádnou. ... a dál?

Produkt Cardoza Steven: Praktická cvičení podle čínské medicíny

Cardoza Steven: Praktická cvičení podle čínské medicíny - parametry

Název produktu: Cardoza Steven: Praktická cvičení podle čínské medicíny
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 202 Kč
Maximální cena: 289 Kč
Ušetríte až: 87 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Potvrdilo se, že pomocí metod čínské medicíny lze dosáhnout

pevného zdraví i dlouhověkosti. Osvědčené

cviky pro každého bez ohledu na věk či zdravotní stav

se opírají o principy akupresury, jógy a dalších starých

technik. Obrazový průvodce, srozumitelné instrukce

a sestavy cvičení na míru při různých nemocech dělají

tuto knihu mimořádnou.ÚryvekJak si sestavit program

pro zdraví a dlouhověkost

Mnozí z vás, kteří teď držíte knihu v ruce, se těšíte dobrému zdraví a nemáte

žádné zjevné obtíže. Máte-li štěstí a patříte k této skupině, můžete

cvičení využít k posílení, preventivní zdravotní péči, k upevnění zdravotního

stavu a podpoře dlouhověkosti. I zdraví lidé mají poněkud odlišné

potřeby a neexistuje postup, který by vyhovoval všem. Možnost přizpůsobit

si cvičení dovoluje, abyste maximálně využili jejich přínosu. Nevyužíváte-li

doporučených cvičení s cílem ovlivnit zdravotní potíže nebo speciálně zaměřená

svépomocná cvičení uvedená v následující části, můžete si vytvořit

vlastní svépomocný program, který bude nejlépe vyhovovat vašim potřebám.

Projděte si všechny cviky a všechny aspoň jednou zkuste. Při cvičení se

soustřeďte na dvě věci. Je-li vám některý cvik příjemný, cvičte ho každý

den. Tělo reaguje na to, co potřebuje, a příjemný pocit je odrazem uspokojované

potřeby. Zároveň se zaměřte na cviky, které vám nejdou, které nemáte

rádi. Je velmi pravděpodobné, že tyto pocity upozorňují na problémovou

oblast, o níž jste patrně ani nevěděli a jež vyžaduje určitou nápravu. Při

cvičení se tělesně nebo psychicky bráníte, protože se nechcete otevírat potenciálním

potížím a úsilí. I takový cvik je třeba začlenit do každodenního

cvičení. Většina lidí si během dvou tří týdnů až měsíce cvik oblíbí, neboť na těle se začne projevovat jeho prospěšnost. Další možnou příčinou odporu

může být fakt, že cvik je pro vás příliš jednoduchý a nepřináší vám nic potřebného.

Buďte k sobě při takovém hodnocení zcela upřímní a pravidelně

se ke cviku vracejte, abyste měli jistotu, že jste nezavrhli cvičení, které by

mohlo být cenné.

Vzdor individuálním rozdílům máme všichni víceméně stejnou stavbu

těla. Určitě začleňujte nejméně jeden či dva cviky z každé skupiny a kapitoly,

abyste vždycky procvičili celé tělo. Pokud pravidelně procvičujete celé

tělo, můžete každý den volit z každé skupiny jiné cviky nebo je střídat po

týdnu. Začněte s těmi, jež jsou vám nejpříjemnější, a jakmile budete moci,

přidávejte ty těžší. Až se je naučíte, dokážete zacvičit dvacet cviků během

dvaceti až třiceti minut. Doporučuji cvičit minimálně dvacet minut denně,

máte-li víc času, dobu libovolně prodlužte.


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.